БЕБ упередило неефективне використання 11 млн грн бюджетних коштів

Бюро економічної безпеки у Закарпатській області виявило ризикову закупівлю послуг з прибирання одного з медичних закладів регіону. Запланована річна вартість тендеру становила 11 млн грн.

БЕБ упередило неефективне використання 11 млн грн бюджетних коштів

Вебінар. Звітуємо про виконання договорів , укладених в 2024 році

Проаналізувавши тендер, фахівці Бюро зʼясували, що жоден з учасників закупівлі не надав підтверджуючих документів про:

  • відповідність їх компаній тендерним умовам;
  • наявність необхідної кваліфікації працівників;
  • відповідного обладнання та дозвільних документів.

З метою упередження виявлених ризиків аналітики БЕБ направили на адресу комунального закладу лист з рекомендаціями усунути виявлені порушення в тендерній закупівлі. Розглянувши рекомендацію, розпорядник коштів відмовився від проведення тендеру та відмінив закупівлю. Надалі зобов’язався внести зміни в Технічне завдання та чітко обґрунтувати вимоги до учасників щодо можливості підтвердження надання відповідної послуги із забезпечення певних видів робіт.

Таким чином аналітики ТУ БЕБ у Закарпатській області упередили неефективне використання 11 млн грн бюджетних коштів. 

Джерело: офіційний сайт БЕБ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15847

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44223

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5727

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6555

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9146

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді