БЕБ упередило неефективне використання 11 млн грн бюджетних коштів

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Бюро економічної безпеки у Закарпатській області виявило ризикову закупівлю послуг з прибирання одного з медичних закладів регіону. Запланована річна вартість тендеру становила 11 млн грн.

БЕБ упередило неефективне використання 11 млн грн бюджетних коштів

Вебінар. Лайфхаки роботи на майданчику

Проаналізувавши тендер, фахівці Бюро зʼясували, що жоден з учасників закупівлі не надав підтверджуючих документів про:

  • відповідність їх компаній тендерним умовам;
  • наявність необхідної кваліфікації працівників;
  • відповідного обладнання та дозвільних документів.

З метою упередження виявлених ризиків аналітики БЕБ направили на адресу комунального закладу лист з рекомендаціями усунути виявлені порушення в тендерній закупівлі. Розглянувши рекомендацію, розпорядник коштів відмовився від проведення тендеру та відмінив закупівлю. Надалі зобов’язався внести зміни в Технічне завдання та чітко обґрунтувати вимоги до учасників щодо можливості підтвердження надання відповідної послуги із забезпечення певних видів робіт.

Таким чином аналітики ТУ БЕБ у Закарпатській області упередили неефективне використання 11 млн грн бюджетних коштів. 

Джерело: офіційний сайт БЕБ

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
9640

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
55087

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
20503

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
8712

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді