ДАСУ: у школі на Черкащині через зволікання місцевої влади не можуть розпочати будівництво укриття

Під час проведення державного фінансового аудиту виконання бюджетних програм Відділом освіти, молоді та спорту Тальнівської міськради на Черкащині за період 2019-2023 років виявлено нераціональне використання бюджетних коштів на загальну суму 91,3 млн грн та низку інших порушень.

Будівництво укриття

Вимоги до розрахунку договірної ціни у будівництві

Ключові з них – користування земельними ділянками без належного оформлення документів.

Як з’ясували аудитори, навчальні заклади зазначеної громади використовують 33 ділянки загальною площею майже 54 га та нормативногрошовою вартістю 28,9 млн грн без будь-яких документів, що посвідчують право на це.

Крім того, 6 земельних ділянок площею понад 10 га з нормативногрошовою оцінкою 6,4 млн грн, на які передано право постійного користування, у бухгалтерському обліку відділу освіти не відображено.

Таке ігнорування оформленням документів на ділянки не гарантує їх збереження, а в майбутньому може призвести до вилучення іншими землекористувачами та взагалі до втрати активів. І, відповідно, до неможливості забезпечення освітнього процесу.

Наочний приклад: одна із загальноосвітніх шкіл Тальнівської територіальної громади ніяк не могла розпочати будівництво життєво необхідного нині укриття для школярів, попри те, що вже був визначений переможець торгів. Підрядник не мав права приступити до роботи, бо у замовника не було правовстановчих документів на відповідну ділянку.

Отже, з огляду на чималу вартість послуг із землевпорядкування, а також труднощі, які подекуди виникають зі збором необхідних документів (часто ще радянських часів), аудитори за результатами проведеної роботи  рекомендували не затягувати з оформленням землевпорядної документації, а також надали низку інших пропозицій для виправлення виявлених недоліків.

Джерело: офіційний сайт ДАСУ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15880

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44240

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7763

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5740

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді