БЕБ у місті Києві повідомило про підозру в службовій недбалості керівнику держустанови, яка надає медичні послуги засудженим та особам взятим під варту. Своєю чергою директору приватного підприємства оголошено про підозру у підробці документів, заволодінні майном злочинним шляхом та його легалізації.
Закупівлі ліків та медвиробів за Особливостями
Встановлено, що медзакладом був оголошений тендер на закупівлю швидких тестів для визначення гепатиту B та C на суму майже 10 млн грн. Для того, щоб стати переможцем закупівлі керівник підприємства підробив документи щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
Водночас вартість швидких тестів для визначення гепатиту B та C була завищена у 3 і 5 разів відповідно. Таким чином фігуранти заволоділи близько 7,7 млн грн бюджетних коштів. Надалі підприємець переказав ці гроші на рахунки підконтрольної компанії.
Керівнику держустанови Міністерства юстиції України повідомлено про підозру за ч. 2 ст. 367 Кримінального Кодексу України. Йому обрано запобіжний захід у вигляді цілодобового домашнього арешту та відсторонення від посади.
Також детективи повідомили про підозру директору приватного підприємства за ч. 1 ст. 366, ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 209 Кримінального Кодексу України. В якості запобіжного заходу суд обрав йому тримання під вартою з можливістю внесення застави у розмірі 7,7 млн грн.
Досудове розслідування кримінального провадження здійснюють детективи Територіального управління БЕБ у місті Києві, оперативний супровід - співробітники Правобережного міськрайонного відділу Головного управління СБУ у місті Києві та Київській області. Процесуальне керівництво – прокурори Офісу Генерального прокурора.
Джерело: офіційний сайт БЕБ
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби