
☝️ Планування закупівель ➤ Навчання ➤ Сертифікація
Обіцяти – не означає одружитися. Планувати – не означає закупити точно за планом.
Розбираємо чергову робочу ситуацію від колеги, яка може статися з кожним із закупівельників.
Ситуація:
На початку року у річному плані закупівель замовник запланував на вересень закупівлю меблів очікуваною вартістю на суму 25 000 грн, вид закупівлі — Договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи. Утім на початку вересня йому виділяють кошти для придбання цього ж предмета закупівлі у сумі 32 000 грн. Як тепер замовнику правильно закупляти?
Подальший алгоритм дій роз'яснює консультант з публічних закупівель, канд. екон. наук, Наталія Заєць.
ПІДКАЗКИ ЕКСПЕРТА
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
ТОП-3 консультації на сьогодні:
Оберіть і скачайте зразок додаткової угоди про зміну ціни: збільшення, зменшення чи перерахунок тарифу. Заповніть поля — документ готовий до підпису
Упродовж виконання договору про закупівлю можуть виникати різні обставини, через які сторони не матимуть змоги виконати взяті зобов'язання. Розірвання договору у зв'язку з воєнним станом тепер є досить поширеним. У таких випадках вам обов'язково знадобиться зразок листа про розірвання договору
Під час поточного ремонту часто з’являються додаткові роботи. Але не кожну з них можна закупити без нової процедури. У статті — хто має право замовляти такі роботи, які документи потрібні та яку відповідальність несе замовник
За результатами закупівлі без використання електронної системи уповноважена особа має оприлюднити відповідний звіт, а рішення про проведення такого виду закупівлі закріпити у протоколі. Скачайте зразок протоколу УО про закупівлю без використання електронної системи
Обирайте та завантажуйте атмосферні заставки для робочого столу комп'ютера