Кабмін ініціює зміни в підходах до держнагляду у сфері теплопостачання

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Уряд пропонує внести зміни до Закону «Про теплопостачання», що закріплюють повноваження Міненерго та Держенергонагляду стосовно державного енергетичного нагляду (контролю) у сфері теплопостачання.

Кабмін ініціює зміни в підходах до держнагляду у сфері теплопостачання

Оскарження в публічних закупівлях: як діяти замовнику

Кабінетом Міністрів України, як суб’єктом законодавчої ініціативи, зареєстровано у Верховній Раді України проєкт Закону № 1️0️4️0️3️ «Про внесення змін до Закону України «Про теплопостачання» щодо державного енергетичного нагляду (контролю) у сфері теплопостачання».

Законопроєкт спрямований на забезпечення надійного та сталого функціонування сфери теплопостачання шляхом законодавчого врегулювання повноважень Міненерго як центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері державного нагляду (контролю) у галузі теплопостачання, та Держенергонагляду як центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику у зазначеній сфері в частині здійснення державного нагляду (контролю) за технічним станом та експлуатацією енергетичного обладнання і мереж у сфері теплопостачання.

Проєктом Закону пропонується внести зміни до Закону України «Про теплопостачання» в частині:

  • визначення єдиних засад державного енергетичного нагляду (контролю) у сфері теплопостачання;
  • закріплення повноважень Міненерго як центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері державного нагляду (контролю) у галузі теплопостачання в частині технічного стану та організації експлуатації теплових, тепловикористальних установок і мереж, та Держенергонагляду як центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику у зазначеній сфері;
  • усунення можливості дублювання повноважень органів державного нагляду (контролю) та здійснення заходів державного нагляду (контролю) різними органами державного нагляду (контролю) з одного й того самого питання; 
  • запровадження єдиних підходів щодо здійснення державного енергетичного нагляду (контролю) у сфері теплопостачання, за аналогією із галуззю електроенергетики.

Джерело: Telegram-канал Тараса Мельничука

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
30179

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8862

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
320

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
19212

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді