Кабмін ініціює зміни в підходах до держнагляду у сфері теплопостачання

Уряд пропонує внести зміни до Закону «Про теплопостачання», що закріплюють повноваження Міненерго та Держенергонагляду стосовно державного енергетичного нагляду (контролю) у сфері теплопостачання.

Кабмін ініціює зміни в підходах до держнагляду у сфері теплопостачання

Вебінар. Звітуємо про виконання договорів , укладених в 2024 році

Кабінетом Міністрів України, як суб’єктом законодавчої ініціативи, зареєстровано у Верховній Раді України проєкт Закону № 1️0️4️0️3️ «Про внесення змін до Закону України «Про теплопостачання» щодо державного енергетичного нагляду (контролю) у сфері теплопостачання».

Законопроєкт спрямований на забезпечення надійного та сталого функціонування сфери теплопостачання шляхом законодавчого врегулювання повноважень Міненерго як центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері державного нагляду (контролю) у галузі теплопостачання, та Держенергонагляду як центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику у зазначеній сфері в частині здійснення державного нагляду (контролю) за технічним станом та експлуатацією енергетичного обладнання і мереж у сфері теплопостачання.

Проєктом Закону пропонується внести зміни до Закону України «Про теплопостачання» в частині:

  • визначення єдиних засад державного енергетичного нагляду (контролю) у сфері теплопостачання;
  • закріплення повноважень Міненерго як центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері державного нагляду (контролю) у галузі теплопостачання в частині технічного стану та організації експлуатації теплових, тепловикористальних установок і мереж, та Держенергонагляду як центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику у зазначеній сфері;
  • усунення можливості дублювання повноважень органів державного нагляду (контролю) та здійснення заходів державного нагляду (контролю) різними органами державного нагляду (контролю) з одного й того самого питання; 
  • запровадження єдиних підходів щодо здійснення державного енергетичного нагляду (контролю) у сфері теплопостачання, за аналогією із галуззю електроенергетики.

Джерело: Telegram-канал Тараса Мельничука

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15922

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44304

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7787

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5755

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді