НАЗК оновило Порядок проведення перевірок

НАЗК наказом від 25.07.2023 № 152/23 ухвалило новий Порядок проведення перевірок організації роботи із запобігання і виявлення корупції. Перевірки проводитимуть за результатами автоматизованого розподілу

НАЗК оновило Порядок проведення перевірок Чи вимагати в переможця довідку через зміни в роботі Реєстру корупціонерів

Хто перевірятиме

Перевірки проводитимуть за результатами автоматизованого розподілу уповноважені особи НАЗК:

Кого перевірятимуть

Перевірятимуть державні органи, ОМС та юридичних осіб (далі — об’єкт перевірки).

Що перевірятимуть

Порядок регламентує процедуру проведення та перелік питань для перевірок.

До питань перевірки додали організацію роботи з оцінювання корупційних ризиків у діяльності об’єкта перевірки, підготовку заходів, щоб їх усунути.

Які підстави для перевірки

Позапланові перевірки проводитимуть на підставі письмової пропозиції керівника підрозділу:

  • якщо об’єкт перевірки подав письмову заяву про перевірку за його бажанням;
  • є фактичні дані, які можна перевірити, про можливі порушення об’єктом перевірки і його посадовими особами вимог Закону про запобігання корупції та прийнятих відповідно до нього нормативно-правових актів — більше ніж три відмінних між собою порушення протягом календарного року;
  • об’єкт перевірки не подав обов’язкову звітність або в ній виявили недостовірні дані.
Ілона Тарнопольська головний редактор експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі»
Ви щоденно стикаєтеся зі складними робочими ситуаціями. Ми ж – щоденно допомагаємо їх вирішувати. Тож заходьте в Систему, щоб швидко отримати рішення своєї ситуації

Який строк перевірки

Строк перевірки збільшили:

  • до 60 робочих днів — якщо потрібно дослідити додаткові документи та інші матеріали, без аналізу яких неможливо зробити висновки;
  • 10 робочих днів строк, щоб оформити Акт перевірки.

Врахували можливість керівнику об’єкта перевірки протягом п’яти робочих днів із дня отримання Акту перевірки подати заперечення або додаткові документи, якщо він не погоджується з висновками перевірки.

Порядок набув чинності 21 вересня 2023 року. Одночасно втратив чинність наказ НАЗК від 18.01.2021 № 11/21, який затверджував попередній Порядок.

Джерело: наказ НАЗК «Про затвердження Порядку проведення перевірок організації роботи із запобігання і виявлення корупції» від 25.07.2023 № 152/23

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15897

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44276

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5745

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6564

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9150

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді