Методичні рекомендації щодо формування бюджетних програм головними розпорядниками коштів держбюджету

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Мінфін наказом № 465 від 25 серпня 2023 року затвердив Методичні рекомендації щодо формування бюджетних програм головними розпорядниками коштів державного бюджету – це ще один крок у напрямі удосконалення підходів до визначення результативності бюджетних програм та посилення прозорості бюджетного процесу загалом.

Методичні рекомендації є комплексним документом, що містить питання створення бюджетних програм на різних стадіях бюджетного процесу. Документ охопив наявні вимоги до бюджетних програм, визначені у цілій низці нормативно-правових актів, а також створив основу для більш глибокого розуміння характеристик бюджетних програм. Зокрема, окреслено методичні підходи до:

  • визначення характеристик бюджетної програми – найменування, мети, завдань, напрямів використання бюджетних коштів, результативних показників з урахуванням забезпечення зв’язку бюджетної програми із цілями державної політики та її характеристик між собою;
  • формування результативних показників, орієнтованих на мету та завдання бюджетної програми.

Важливо зазначити, що в Методичних рекомендаціях вперше надано роз’яснення щодо змісту публічних послуг (їх видів – індивідуальні та колективні), отримувачів та надавачів, визначено можливі шляхи відображення публічних послуг у характеристиках бюджетних програм.

Восени Мінфін планує розпочати навчальні заходи для головних розпорядників коштів державного бюджету для створення єдиного розуміння нових підходів та, як наслідок, підвищення якості інформації про ефективність та результативність бюджетних програм зокрема та державного бюджету в цілому.

Методичні рекомендації сприятимуть розвитку програмно-цільового методу, що, зокрема, передбачено Стратегією реформування системи управління державними фінансами на 2022–2025 роки. До роботи над створенням Методичних рекомендацій було залучено представників Секретаріату Комітету з питань бюджету Верховної Ради України, Офісу підтримки реформ Мінфіну (RST), національні експерти.

Джерело: офіційний сайт Мінфіну

Статті за темою

Усі статті за темою

Вносимо зміни у проєкт договору про закупівлю

Внесення змін до проєкту договору про закупівлю: які зміни допустимі згідно з законом, а які — ні? Порушення може обернутися для замовника штрафом до 51 000 грн або визнанням договору нікчемним
5979

Настанова з визначення вартості будівництва із змінами

Настанова з визначення вартості будівництва затверджена Наказом Мінінфраструктури 01 листопада 2021 № 281. З того часу Настанова зазнала 4-х змін. Скачайте актуальний текст цього нормативного документа разом із додатками
3907

Вимоги пункту 13 Особливостей

Тримайте алгоритм закупівлі за пунктом 13 Особливостей № 1178. Врахуєте підстави, за яких зможете укласти прямий договір та порядок оприлюднення інформації
6329

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій)

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
122623

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді