НАЗК підготувало оновлені роз’яснення щодо правового статусу викривача корупції

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

В оновлених роз’ясненнях від НАЗК щодо правового статусу викривача корупції систематизовано ключові питання, які можуть виникнути у тих, хто викрив чи має намір викрити корупцію, а також в уповноважених осіб, які реалізують свої повноваження у сфері захисту викривачів
Отримайте безплатний доступ на цілу добу

Так, в оновлених роз'ясненнях НАЗК міститься інформація про:

  • міжнародний та національний підхід до визначення терміну і статусу викривача;
  • правові підстави для набуття особою статусу викривача;
  • способи та шляхи здійснення викривачем повідомлення про корупційний злочин;
  • права та гарантії захисту викривача, який повідомив компетентні органи про корупцію.

Оновлено й інформацію щодо особливостей правового статусу викривача у справі про адміністративне правопорушення та у кримінальному провадженні.

Варто зазначити, що в Україні ключову роль в розбудові інституту викривання відіграє НАЗК як орган, що формує та реалізує державну антикорупційну політику в цій сфері.

Для забезпечення однакового підходу до застосування положень національного законодавства, що регулює інститут викривання в Україні, Національне агентство підготувало оновлені роз’яснення, з якими можна ознайомитись в Базі знань НАЗК в розділі Викривачі корупції.

Джерело: офіційний сайт НАЗК
Ніна Абаімова експерт з публічних закупівель, консультант, Київ
Скористайтеся підказками з оприлюднення інформації про оборонні закупівлі. Окрема шпаргалка на кожен вид закупівлі зорієнтує: що, в який строк, на підставі яких норм публікувати в ЕСЗ. У пригоді стане й застереження щодо винятків

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
29667

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8782

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
231

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
18916

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді