КМУ створив Міжвідомчу робочу групу з антикорупційних цифрових інструментів

Міжвідомча робоча група допоможе оперативно і своєчасно вживати заходів у сфері цифровізації, які передбачені Державною антикорупційною програмою на 2023-2025 роки

Зокрема, цифровізувати різні галузі, щоб запобігти корупційним схемам і махінаціям.

Антикорупційною програмою передбачено впровадження 63 цифрових продуктів, зокрема:

  • інформаційних систем;
  • електронних комунікаційних мереж;
  • засобів інформатизації тощо.

Серед них — удосконалення функціонування Єдиного реєстру об’єктів державної власності, введення в експлуатацію єдиного електронного Містобудівного кадастру, створення інформаційно-комунікаційної системи «Єдина інформаційна система обліку Національної програми інформатизації».

Міжвідомча група дасть змогу ефективно планувати впровадження цих цифрових продуктів, що позитивно вплине на результативність та ефективність роботи держорганів, підприємств чи бізнесу.

Очолять Міжвідомчу групу:

А також до складу Міжвідомчої групи ввійдуть представники:

Міністерства цифрової трансформації;

Міністерства фінансів;

Міністерства юстиції України.

За словами Михайла Федорова, потенційний антикорупційний та економічний ефект від електронних послуг за два роки — 48 млрд гривень. Будівельні послуги заощаджують державі 11,2 млрд гривень щорічно. Цифрові лікарняні — 4 млрд. Послуги для ФОП — 267,6 млн. єМалятко — 35 млн гривень.

До Міжвідомчої групи ввійшли представники програм та проєктів, які надають підтримку Уряду України в реформуванні сфери державного управління та послуг і допомагають викорінити корупцію в ключових галузях. Зокрема, програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS», проєкту Європейського Союзу «Підтримка реформ та цифровізації сектору юстиції в Україні (Право-Justice II), проєкту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу «Антикорупційна ініціатива ЄС в Україні» (EUACI), проєкту міжнародної технічної допомоги USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні «ВзаємоДія» (SACCI).

Джерело: офіційний сайт Мінцифри

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15899

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44278

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7773

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5746

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді