Міністерство фінансів України відновлює середньострокове бюджетне планування

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Під головуванням Першого заступника Міністра фінансів України Дениса Улютіна та спіголовуванням керівника операційного відділу 1 «Незалежне управління та демократизація» Представництва ЄС в Україні Ксав'є Камю відбулося онлайн-засідання Міжвідомчої робочої групи з питань розвитку системи управління державними фінансами.

Участь у заході також взяли більше 80 учасників: представники органів влади системи управління держаними фінансами та ключові міжнародних партнерів із розвитку. 

Під час виступу Денис Улютін наголосив, що основними завданнями на цей рік є:

  • максимально можливе поновлення тих процесів та процедур у сфері управління державними фінансами, які були призупинені з початком війни;
  • проведення необхідних підготовчих дій для масштабного відновлення країни та інтеграції до ЄС. 

Також, пріоритетними завданнями Мінфіну, окресленими на зустрічі Першим заступником Міністра фінансів, є, зокрема:

  • відновлення середньострокового бюджетного планування;
  • внесення цьогоріч до проєкту бюджету на 2024 рік трирічного прогнозу основних бюджетних показників;
  • поновлення наступного року циклу повноцінного середньострокового бюджетного планування із підготовкою Бюджетної декларації на 2025-2027 роки, що міститиме цілі державної політики з показниками їх досягнення, пріоритети відновлення та відповідний розподіл ресурсів;
  • забезпечення ефективної мобілізації коштів платників податків і підзвітності за їх використання. Адже податки та збори – це основне джерело фінансування обороноздатності країни. 

Крім того, Денис Улютін підкреслив, що ще одним важливим напрямом в контексті ефективного використання ресурсів є покращення управління державними інвестиціями: «Потреба коштів для відновлення є колосальною – понад 300 млрд дол. за оцінками Світового банку. Ми очікуємо, що більша частина фінансування, як мінімум на перших етапах, буде здійснюватися через різні форми державних інвестицій – капітальні видатки бюджету, державні гарантії, ДПП. Тому дуже важливо забезпечити уніфікацію підходів до відбору проєктів, визначити чітку рамку для проєктів відновлення та посилити контролюючу роль Мінфіну на всіх етапах інвестиційного циклу». 

Також під час заходу учасники обговорили основні напрямки реформи СУДФ у контексті вступу України до ЄС, поточну ситуацію щодо Національного плану відновлення (податкова, митна та бюджетна сфери). 

Зі свого боку міжнародні партнери висловили готовність надавати подальшу підтримку в реалізації пріоритетів Стратегії.

Джерело: офіційний сайт Мінфіну

 

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Зразок пояснення у справі про адміністративне правопорушення

Коли інспектори Держаудитслужби складають протокол про адмінпорушення, перше, що запитують у посадової особи, — її пояснення. Саме від цього документа часто залежить, чи визнають провину і чи буде штраф. Ми підготували зразок пояснення, який допоможе вам правильно відреагувати на протокол і захистити свої права
15341

Тендери: види в умовах воєнного стану

Умови воєнного стану змінили особливості проведення тендерів в публічних закупівлях. Простими словами пояснимо, які види тендерів існують в Україні та коли замовники зобов’язані оголосити тендер для закупівлі
5941

Протокол про закупівлю без використання електронної системи

За результатами закупівлі без використання електронної системи уповноважена особа має оприлюднити відповідний звіт, а рішення про проведення такого виду закупівлі закріпити у протоколі. Скачайте зразок протоколу УО про закупівлю без використання електронної системи
9933

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
50

Пункт 47 Особливостей: як перевірити учасника

Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в певних випадках. Розглянемо, як перевірити учасника на наявність таких підстав
43208

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді