Запис вебінару про закупівлю ліків в е-каталозі
Учасники зустрічі обговорили наступне:
- необхідність зміни підходів до надання інформації АМКУ щодо мультилотових закупівель;
- способи контролю відповідності наданих учасниками документів;
- доступ фахівців АМКУ до закритої інформації;
- ненадання учасниками закупівель певної інформації про себе та інше.
У нараді взяли участь голова Комітету Ольга Піщанська, заступник генерального директора ДП «Прозорро» Наталія Шимко, начальник Управління розслідувань окремих видів антиконкурентних узгоджених дій Микола Смук, керівники МТВ АМКУ та профільні фахівці.
На початку зустрічі учасники озвучили низку напрямків, щодо яких існує нагальна необхідність зміни підходів, адже вони створюють потенційні загрози ускладнення розслідувань справ щодо змов на закупівлях та доведення позиції Комітету у судах.
«У нас з ДП «Прозорро» діє давно відпрацьований та налагоджений механізм взаємодії щодо розслідувань зловживань на торгах. Але, зокрема, і у зв’язку з запровадженням воєнного стану, у нас почали виникати питання щодо отримання інформації у достатньому для проведення ефективних розслідувань обсязі. Деякі з цих питань потребують нагального вирішення», – зазначила Ольга Піщанська.
Під час обговорення фахівці Управління розслідувань окремих видів антиконкурентних узгоджених дій та Північного міжобласного територіального відділення АМКУ навели приклади щодо конкретних справ та надали пропозиції щодо шляхів вирішення зазначених проблем.
Зокрема, заступниця генерального директора ДП «Прозорро» Наталія Шимко розповіла про поточні можливості ресурсу щодо надання та обробки інформації й висловила готовність спільно працювати над вирішенням складних питань. У підсумку учасники зустрічі домовилися продовжити обмін інформацією та консультації з профільними фахівцями підприємства.
Джерело: офіційний сайт АМКУ