Кабмін дозволив за залишки освітньої субвенції оновлювати шкільні харчоблоки

UA RU

Кабмін дозволив за залишки освітньої субвенції оновлювати шкільні харчоблоки

КМУ ухвалив розпорядження «Деякі питання фінансування оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти». Цей документ передбачає, як заклади освіти можуть використовувати:

  • цільові залишки коштів за освітньою субвенцією у 2021 році та наступних бюджетних періодах. А саме — з огляду на цільове призначення субвенції та об’єкти (види робіт), які визначило МОН;
  • зекономлені внаслідок процедур закупівель кошти, щоб придбати обладнання для їдалень (харчоблоків) і навчальних кабінетів закладів освіти.

Закупівля послуг з харчування: які документи вимагати від учасника

За залишки коштів за освітньою субвенцією, зекономлені під час процедур закупівель, зможуть придбати обладнання для їдалень (харчоблоків) заклади загальної середньої освіти:

  • опорні з кількістю учнів (без урахування їх кількості у філіях) не менш ніж 200 осіб та їх філій;
  • з кількістю учнів не менш ніж 400 осіб;
  • які фінансують з обласного бюджету;
  • які розташовані у селах, селищах, що мають статус гірських населених пунктів, та населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення, з кількістю учнів не менш ніж 100 осіб.

Задля закупівлі малоцінних необоротних матеріальних активів замовники, коли придбаватимуть обладнання для їдалень (харчоблоків) та навчальних кабінетів, видатки розвитку можуть спрямовувати на видатки споживання.

Освітню субвенцію на придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) закладів освіти використовують на засадах співфінансування:

  • для обласних бюджетів, бюджету м. Києва та бюджетів міських територіальних громад, чисельність населення яких станом на 01.01.2020 становила понад 40 тис. осіб: щонайбільше 70% — коштом освітньої субвенції, не менш ніж 30% — коштом місцевих бюджетів;
  • для бюджетів міських територіальних громад, чисельність населення яких станом на 01.01.2020 становила менше ніж 40 тис. осіб, селищних територіальних громад, сільських територіальних громад: щонайбільше 90% — коштом освітньої субвенції, не менш ніж 10% —коштом місцевих бюджетів;
  • для закладів, розташованих у селах, селищах, що мають статус гірських населених пунктів, та населених пунктах на лінії зіткнення: щонайбільше 95% — коштом освітньої субвенції, не менш ніж 5% — коштом місцевих бюджетів.

Обов’язковою умовою фінансування коштом освітньої субвенції є попереднє спрямування коштів місцевих бюджетів за цільовим призначенням.

Співфінансуватимуть заходи з місцевих бюджетів за розписом місцевих бюджетів.

Джерелами співфінансування коштів місцевих бюджетів не можуть бути кошти державного фонду регіонального розвитку та міжбюджетні трансферти з державного бюджету місцевим бюджетам, зокрема залишки коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Суму за договором про закупівлю електроенергії вичерпали, а кіловати ще є: як діяти

Замовник вичерпав суму за договором про закупівлю електроенергії, але на залишку залишилися кіловати. Із 1 жовтня замовнику потрібно укласти новий договір, щоб встигнути приєднатися до нового постачальника. Як бути із старим договором після розрахунку за вересень? Чи потрібно укладати додаткову угоду на зменшення обсягу?
837

Закупівля постачання теплової енергії

Як правильно організувати закупівлю теплової енергії? За яким кодом ДК її закуповувати? Чи зобов’язаний замовник укладати саме типовий договір про закупівлю теплоенергії? Чи правомірно вносити зміни до такого договору? Ключові аспекти, які повинен знати замовник під час підготовки та підписання договору про закупівлю теплової енергії за державні кошти — у статті
4845

Закупівля у монополіста

Особливості дозволяють укласти прямий договір, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. У тому числі, якщо контрагент займає монопольне становище на ринку. Пояснимо, як підтвердити документально підставу для укладення прямого договору з монополістом
299

Проектно-кошторисна документація (ПКД)

Проєктно-кошторисна документація — це основний документ в будівництві, що закладає вимоги до об’єкта. Будь-яке будівництво починається з проектування та складання кошторису витрат. Але чи є розробка ПКД окремим предметом закупівлі, чи це частина робіт з будівництва, хто її має замовляти та на підставі якого документа розробляти? Експерт роз’яснює все детально
60563

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді