За яким КЕКВ здійснювати закупівлю паливно-мастильних матеріалів для генераторів

Як застосовувати КЕКВ для паливно-мастильних матеріалів: пояснення Казначейства.

Казначейство нагадало, що економічна класифікація видатків бюджету забезпечує єдиний підхід до всіх учасників бюджетного процесу з точки зору виконання бюджету. Видатки на придбання паливно-мастильних матеріалів замовники-бюджетники за Інструкцією щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженою наказом Мінфіну від 12.03.2012 № 333, планують так:

  • КЕКВ;
  • Видатки;
  • Підстава.

За КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар»

Здійснюється придбання пально-мастильних матеріалів, талонів, смарт-карт (у тому числі для транспортних засобів спеціального призначення) (підпункт 2.2.1 пункту 2.2 Інструкції № 333).

За КЕКВ 2270 «Оплата комунальних послуг та енергоносіїв»

Здійснюються платежі з оплати бюджетними установами (організаціями), зокрема, енергоносіїв, включаючи оплату енергоносіїв для виробничих та громадських потреб (підпункт 2.2.7 пункту 2.2 Інструкції № 333).

За КЕКВ 2275 «Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг»

Оплата інших енергоносіїв, які використовують в процесі виробництва теплоенергії або іншого виду енергії (дрова, нафтопродукти (у разі якщо закупівля цього нафтопродукту (пально-мастильних матеріалів), не передбачена на інші цілі за КЕКВ 2210), пара, торф, вугілля, природні енергетичні ресурси (ядерна, гідравлічна, геотермальна енергія) тощо), а також видатки, пов’язані із завантаженням та перевезенням зазначених енергоносіїв (відповідно підпункту 2.2.7.5 пункту 2.2 Інструкції № 333).

Отже, у разі, якщо закупівлю паливно-мастильних матеріалів передбачили за КЕКВ 2210, то видатки установа здійснює за цим кодом.

Натомість видатки за КЕКВ 2275 установа здійснює тоді, коли планує придбавати паливно-мастильні матеріали, які використовуватиме в процесі виробництва теплової енергії або іншого виду енергії (у разі якщо закупівля цього пально-мастильного матеріалу не передбачена на інші цілі за кодом 2210).

Джерело: лист Казначейства від 09.12.2022 № 15-12-12/17828 

 

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів

Щоб ввести закінчений об’єкт будівництва в експлуатацію, необхідно отримати сертифікат. У статті розглянемо порядок прийняття об’єкта в експлуатацію, необхідні документи та аспекти оплати
166

Оборонні закупівлі в умовах воєнного стану

За кошти державного та місцевого бюджету замовники оплачують товари, роботи та послуги. Оплаті передує укладення договору з постачальником, виконавцем робіт, надавачем послуг. А договір укладають за результатами проведення оборонних та публічних закупівель. В умовах воєнного стану ці закупівлі мають окремі особливості. Розглянемо їх
2427

Локальний кошторис

Неправильне складання кошторису може призвести до завищених витрат, конфліктів між замовником і підрядником та затримок у проекті. Як скласти локальний кошторис так, щоб уникнути помилок? Чому важливо дотримуватися Настанови? У статті розглянемо аспекти, які допоможуть зробити цей процес прозорим і ефективним
78

Приватизація комунального та державного майна в умовах воєнного стану

Порушення умов приватизації може призвести до судових позовів і анулювання результатів торгів. Судова практика свідчить, що навіть незначні порушення процедур стають підставою для скасування угод. У статті розглянемо особливості приватизації державного та комунального майна, зокрема в умовах воєнного стану
1201

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді