| ТЕТЯНА РУДЕНКО, адвокат, координатор з моніторингу медичних закупівель Transparency International Ukraine, Київ |
В юридичній практиці чимало прикладів, коли замовники порушують строки оскарження до суду висновків органів Держаудитслужби за результатом моніторингу процедури закупівлі (далі — моніторинг). І це попри те, що дотримувати строки під час оскарження висновків закликає навіть Держаудитслужба.
Щоб ви не допускали аналогічних помилок, пропонуємо розібратися в особливостях оскарження висновків аудиторів до суду.
ЧОТИРИ ПРАВИЛА ОСКАРЖЕННЯ
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі