Що робити із локалізацією у публічних закупівлях — інформує Мінекономіки

Мінекономіки нагадало, що законодавчі норми, які з 2022 року строком на 10 років запроваджують вимогу щодо ступеня локалізації в Україні для закупівлі окремих товарів, вартістю від 200 тис. грн, працюють від 14 липня.

Загалом ступінь локалізації виробництва — це показник місцевої складової у собівартості товару, що є предметом закупівлі. Визначає ступінь локалізації самостійно виробник товару, що є предметом закупівлі, а підтверджує її — уповноважений орган у порядку, встановленому КМУ.

Замовники застосовують ступінь локалізації до товарів, перелік яких містить підпункт 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922. Перелік таких товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва формує та оприлюднює на своєму вебсайті уповноважений орган.

Уповноважений орган має також моніторити дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому КМУ.

Наразі такий Порядок перебуває на погодженні із заінтересованими органами.

На що мають зважити замовники ►►►

Джерело: лист Мінекономіки від 21.07.2022 № 3323-04/50717-06

Сильна підтримка — сильна Україна! Це звичайно про нас із вами.
Ми опинилися в невідомому досі для нас становищі. Тому щоб ви та ваша компанія
залишалася у робочій колії, пропонуємо підтримку.
Зекономте на передплаті журналу "Держзакупівлі",
а також до експертно-правової системи «Експертус Держзакупівлі».

Обговоріть передплату з вашим менеджером:
0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні) або напишіть у чат. Миру нам.

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій)

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
69674

Головне у грудні для закупівельника

Грудень — чи не найважливіший закупівельний місяць. Маємо завершити закупівлі 2024 року, забезпечити безперервну потребу в товарах та послугах на початку січня, а також подбати про перші закупівлі 2025 року.
617

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді