Верховна Рада України 245-ма голосами підтримала за основу в першому читанні Проєкт Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення діяльності Антимонопольного комітету (реєстр. №5431).
✔️ Активувати подарунковий доступ до Вищої Школи Закупівельника

Доповідаючи з парламентської трибуни під час розгляду законопроєкту одна з авторів проєкта, народна депутатка Роксолана Підласа зазначила, що чинне законодавство залишає порушникам можливості для уникнення відповідальності, а сам Антимонопольний комітет не має достатньої інституційної спроможності та фінансової автономії.
Народна депутатка також зазначила, що автори законопроєкту у процесі його підготовки до другого читання врахують надані до нього зауваження.
У ході підготовки до першого читання вже було відпрацьовано зауваження НАЗК, Держфінмоніторингу та Мін’юсту та напрацьовуємо більш досконалі формулювання, щоб уникнути неоднозначних трактувань після ухвалення законопроєкту в цілому.
Голова АМКУ Ольга Піщанська, коментуючи результати голосування, подякувала народним депутатам за підтримку цього надзвичайно важливого документу. Вона наголосила, що покладена в основу законопроєкту концепція реформи конкуренційного законодавства базується на найкращому світовому досвіді та розроблялася народними депутатами за підтримки міжнародних партнерів.
За матеріалами АМКУ
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Завадити успішному проведенню закупівель може конфлікт інтересів. Необхідно перевірити вірогідність його наявності перед початком закупівель. Для цього з’ясуємо, що це, які є види конфліктів, відповідальність при їх наявності, та як їм запобігти, у цій статті
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн