З 1 січня перестають діяти деякі норми закупівельних законів оборонної галузі.
Мінекономіки замінило Порядок визначення предмета закупівлі: нові правила

Зокрема втрачають чинність норми закону “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» № 1356-VIII та «Про державне оборонне замовлення» від 03.03.1999 № 464-XIV, крім положень щодо виконання державного оборонного замовлення на 2020–2021 роки.
Відтак замовники не застосовуватимуть обмежень, зазначених в пунктах 1 та 6 частини 5 статті 3 Закону № 922 для закупівель, які проводять на підставі Закону України «Про оборонні закупівлі». Зазнала коригувань і стаття 40 Закону № 922, що визначає виняткові випадки для застосування переговорної процедури закупівлі.
Джерело: Закон України «Про оборонні закупівлі» від 17.07.2020 № 808-IX
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Електроенергія — товар чи послуга? Це запитання часто виникає під час підготовки до закупівлі. Пояснимо, коли електроенергію відносити до товарів, а коли — до послуг, та які коди ДК застосовувати
Скачайте зразок примірного договору підряду та пам’ятайте, що у цьому договорі сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, що в ньому передбачені, або доповнювати його зміст
Локалізація в публічних закупівлях набуває дедалі більшого значення, адже законодавці зосереджують увагу на підтримці вітчизняного виробника. У статті – про умови локалізації виробництва у 2025 році та особливості вимог тендерної документації щодо локалізованих товарів
У статті — порядок погодження договорів з Мінцифри за Національною програмою інформатизації
У статті розглянемо загальні умови закупівель за Національною програмою інформатизації. Дізнайтеся, коли публікувати повідомлення про укладений договір та як провести закупівлю до 500 тисяч гривень