З 1 січня перестають діяти деякі норми закупівельних законів оборонної галузі.
Мінекономіки замінило Порядок визначення предмета закупівлі: нові правила

Зокрема втрачають чинність норми закону “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» № 1356-VIII та «Про державне оборонне замовлення» від 03.03.1999 № 464-XIV, крім положень щодо виконання державного оборонного замовлення на 2020–2021 роки.
Відтак замовники не застосовуватимуть обмежень, зазначених в пунктах 1 та 6 частини 5 статті 3 Закону № 922 для закупівель, які проводять на підставі Закону України «Про оборонні закупівлі». Зазнала коригувань і стаття 40 Закону № 922, що визначає виняткові випадки для застосування переговорної процедури закупівлі.
Джерело: Закон України «Про оборонні закупівлі» від 17.07.2020 № 808-IX
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Настанова з визначення вартості будівництва затверджена Наказом Мінінфраструктури 01 листопада 2021 № 281. З того часу Настанова зазнала 4-х змін. Скачайте актуальний текст цього нормативного документа разом із додатками
Особливості дозволяють укласти прямий договір, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. У тому числі, якщо контрагент займає монопольне становище на ринку. Пояснимо, як підтвердити документально підставу для укладення прямого договору з монополістом
Замовник закуповує товари за переліком визначеним Законом № 922 та додатковим переліком визначеним постановою КМУ №782 , виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва у 2025 році дорівнює чи перевищує 25%. Дізнайтеся, які товари належать до цих переліків
У консультації пояснимо, як правильно провести тендер на закупівлю юридичних послуг. Та надамо приклади умов договору про юридичні послуги на тендер
Підсумовуємо законодавчі нововведення червня. Переконайтеся, що нічого не пропустили!