З 1 січня перестають діяти деякі норми закупівельних законів оборонної галузі.
Мінекономіки замінило Порядок визначення предмета закупівлі: нові правила

Зокрема втрачають чинність норми закону “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» № 1356-VIII та «Про державне оборонне замовлення» від 03.03.1999 № 464-XIV, крім положень щодо виконання державного оборонного замовлення на 2020–2021 роки.
Відтак замовники не застосовуватимуть обмежень, зазначених в пунктах 1 та 6 частини 5 статті 3 Закону № 922 для закупівель, які проводять на підставі Закону України «Про оборонні закупівлі». Зазнала коригувань і стаття 40 Закону № 922, що визначає виняткові випадки для застосування переговорної процедури закупівлі.
Джерело: Закон України «Про оборонні закупівлі» від 17.07.2020 № 808-IX
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Що таке енергосервісний договір, які його істотні умови та на який строк зможете його укласти — у статті
Щороку замовники стикаються із закупівлею послуг розподілу електричної енергії. У статті — поради для укладення договору та код ДК для розподілу електричної енергії
Тримайте поради для закупівлі електроенергії: від визначення коду ДК до укладення договору на постачання електроенергії
Настанова з визначення вартості будівництва затверджена Наказом Мінінфраструктури 01 листопада 2021 № 281. З того часу Настанова зазнала 4-х змін. Скачайте актуальний текст цього нормативного документа разом із додатками
Замовникам складно знайти інформацію про закупівлю поточного ремонту доріг. Тому ми зібрали ключові аспекти в одній статті. Що буде предметом закупівлі? Якими законодавчими актами керуватися, коли закуповуєте поточний ремонт доріг? На що звернути увагу, щоб не допустити помилки під час закупівлі ремонту доріг?