Працівник або профспілка за його дорученням може оскаржити у Держпраці наказ роботодавця про призупинення дії трудового договору. Таку норму визначили в законопроєкті від 05.04.2022 № 7251, який ВРУ ухвалила 01.07.2022.

Докладніше ►►►
Держпраці за погодженням з військовою адміністрацією зможе зобов’язати роботодавця:
- скасувати відповідний наказ;
- або усунути порушення законодавства про працю в інший спосіб.
Роботодавець:
- зобов’язаний виконати припис Держпраці упродовж 14 днів з дня, коли отримав його;
- має право оскаржити припис Держпраці впродовж 10 днів.
Законопроєкт також передбачає, що роботодавець має право звільнити працівника під час дії воєнного стану, якщо:
- не може забезпечити його роботою через знищення майна внаслідок бойових дій;
- працівник понад чотири місяці відсутній на роботі та не повідомив про причини відсутності.
Джерело

ХОЧУ VIP-доступ! ❤️
Наші спільний опір, щоденна боротьба наших хлопців та дівчат на передовій і наша надважка робота в тилу приносить свої результати. Ворог знесилений, а ми втримуємо економіку України на гідному рівні, навіть у такі скрутні часи. Тримаймо рівень, і крок за кроком наближаймо день нашої Перемоги. Тому ми завжди готові підтримати вас та вашу команду. Передплатіть журнал «Держзакупівлі» на рік зі знижкою 40%, на півроку - 30%. Навчайтеся у Вищій Школі Закупівельника зі знижкою до 100% - деталі за тел.: 0 800 21 12 20! Акційний рахунок діє 5 днів, встигнете? |
Під час поточного ремонту часто з’являються додаткові роботи. Але не кожну з них можна закупити без нової процедури. У статті — хто має право замовляти такі роботи, які документи потрібні та яку відповідальність несе замовник
Дізнайтеся, що собою являє додаток до договору, як його формувати та за потреби внести зміни. Також скачайте зразок додатку до договору, щоб адаптувати його під свою ситуацію
Розглянемо ключові правила розміщення інформації в електронній системі закупівель з урахуванням умов воєнного стану. Зокрема пояснимо, коли інформація в електронній системі вважається розміщеною. А також, як діяти у разі технічного збою електронної системи
Гарантійний лист про оплату може знадобитися, щоб підтвердити оплату за надані послуги, поставлені товари, виконані роботи. Скачайте універсальний зразок гарантійного листа про оплату з урахуванням бюджетного законодавства
Коли інспектори Держаудитслужби складають протокол про адмінпорушення, перше, що запитують у посадової особи, — її пояснення. Саме від цього документа часто залежить, чи визнають провину і чи буде штраф. Ми підготували зразок пояснення, який допоможе вам правильно відреагувати на протокол і захистити свої права