Змінилися вимоги до оприлюднення інформації про закупівлю за умови, якщо вартість закупівлі становить або перевищує 50 тис. грн.
Докладніше ►►►
За результатами таких закупівель — і тих, коли сторони укладають прямий договір, і тих, які провели за порядком спрощеної закупівлі, — замовник/державний замовник оприлюднює:
- звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель;
- договір про закупівлю та всі додатки до нього;
- зміни до договору.
Як бачимо, в ЕСЗ тепер потрібно публікувати й інформацію про усі зміни до укладених договорів. І надалі вимогу щодо оприлюднення не застосовують до договорів, які містять інформацію з обмеженим доступом.
Також зазнали змін строки оприлюднення такої інформації. Тепер чітко передбачене право замовника оприлюднити інформацію одразу після укладення договору. Натомість подовжений граничний строк оприлюднення — не пізніше ніж через 70 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях (раніше було 20 днів).
Утім у будь-якому випадку рішення, коли саме звітувати про проведену закупівлю, замовник ухвалює самостійно.
29 червня суттєво змінилися вимоги до закупівель в умовах воєнного стану за Постановою № 169. Для державних та інших замовників, які закуповують потрібне для відсічі збройній агресії росії, зміни навіть дещо полегшують роботу. Натомість решті замовників доведеться повертатися до конкуретних закупівель. Щоправда, в «полегшеному» вигляді та з правом на виняток. .
Наші спільний опір, щоденна боротьба наших хлопців та дівчат на передовій і наша надважка робота в тилу приносить свої результати. Ворог знесилений, а ми втримуємо економіку України на гідному рівні, навіть у такі скрутні часи. Тримаймо рівень, і крок за кроком наближаймо день нашої Перемоги. Тому ми завжди готові підтримати вас та вашу команду. Передплатіть журнал "Держзакупівлі" на рік зі знижкою 40%, на півроку - 30%. Навчайтеся у Вищій Школі Закупівельника зі знижкою до 100% - деталі за тел.: 0 800 21 12 20! Акційний рахунок діє 5 днів, встигнете? |
Рік війни, 2022-й, був надскладним для закупівельників. Життя і робота під звуки сирен, кардинальні зміни у закупівельному законодавстві, адаптація до нових реалій. Було непросто, проте експерти застерігають, що й надалі перевести дух не вдасться. До чого готуватися закупівельникам у 2023 році та на що перейдуть головні акценти у закупівлях — ділимося
Розбираємо санкційні списки України, кого стосуються санкції, чому їх застосовувати, які умови встановити та яка позиція органів контролю щодо врахування санкційних заборон у вимогах до учасників.
Стаття 14 Закону про публічні закупівлі присвячена спрощеним закупівлям та правилам їх проведення
Як закуповувати для об’єктів критичної інфраструктури? Пояснимо, коли замовник за Постановою № 169 може закупити потрібне за прямим договором, щоб забезпечити функціонування об’єктів критичної інфраструктури.
Закупівля за Постановою № 169 має свої особливості. Під час проведення спрощених закупівель за Постановою № 169 уповноважена особа діє в межах Закону № 922, а окремо визначена особа — у порядку, який для неї визначив замовник. Докладніше проаналізував експерт.