Щорічне підтвердження інформації про кінцевих бенефіціарних власників

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Закон № 755 зобов’язує юросіб щороку підтверджувати відомості про КБВ з наступного року після їх держреєстрації протягом 14 календарних днів.

Щорічне підтвердження інформації про кінцевих бенефіціарних власників

Інформація про кінцевих бенефіціарів та воєнний стан: чи діють послаблення

Для цього юрособа має подати:

  • заяву про підтвердження відомостей про КБВ (форма 6);
  • структуру власності за формою та змістом згідно із законодавством;
  • витяг, виписку із торговельного, банківського, судового реєстру чи інший документ, що підтверджує реєстрацію юрособи-нерезидента у країні її місцезнаходження — якщо засновником юридичної особи є юрособа-нерезидент;
  • нотаріально завірену копію документа, що посвідчує особу, яка є КБВ юрособи, — для фізособи-нерезидента і для фізособи-резидента — якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру (ст. 17-1 Закону № 755).

Коли юрособи мають вперше підтвердити інформацію про КБВ? Мін’юст зазначив, що насамперед слід оновити відомості про КБВ у ЄДР на виконання вимоги з пункту 4 розділу X Закону № 361. Нагадаємо, тепер це потрібно зробити до 11.07.2022. І лише після цього щорічно підтверджувати відповідну інформацію згідно зі статтею 17-1 Закону № 755.

З огляду на це процес щорічного підтвердження відомостей про КБВ згідно зі статтею 17-1 Закону № 755 має розпочатися після того, як завершиться процедура оновлення цих відомостей. Тобто починаючи з 2023 року.

Що юрособи мають встигнути зробити до цього часу ►►►

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
16740

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
30466

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8897

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
382

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
19442

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді