Щорічне підтвердження інформації про кінцевих бенефіціарних власників

Закон № 755 зобов’язує юросіб щороку підтверджувати відомості про КБВ з наступного року після їх держреєстрації протягом 14 календарних днів.

Щорічне підтвердження інформації про кінцевих бенефіціарних власників

Інформація про кінцевих бенефіціарів та воєнний стан: чи діють послаблення

Для цього юрособа має подати:

  • заяву про підтвердження відомостей про КБВ (форма 6);
  • структуру власності за формою та змістом згідно із законодавством;
  • витяг, виписку із торговельного, банківського, судового реєстру чи інший документ, що підтверджує реєстрацію юрособи-нерезидента у країні її місцезнаходження — якщо засновником юридичної особи є юрособа-нерезидент;
  • нотаріально завірену копію документа, що посвідчує особу, яка є КБВ юрособи, — для фізособи-нерезидента і для фізособи-резидента — якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру (ст. 17-1 Закону № 755).

Коли юрособи мають вперше підтвердити інформацію про КБВ? Мін’юст зазначив, що насамперед слід оновити відомості про КБВ у ЄДР на виконання вимоги з пункту 4 розділу X Закону № 361. Нагадаємо, тепер це потрібно зробити до 11.07.2022. І лише після цього щорічно підтверджувати відповідну інформацію згідно зі статтею 17-1 Закону № 755.

З огляду на це процес щорічного підтвердження відомостей про КБВ згідно зі статтею 17-1 Закону № 755 має розпочатися після того, як завершиться процедура оновлення цих відомостей. Тобто починаючи з 2023 року.

Що юрособи мають встигнути зробити до цього часу ►►►

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15847

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44221

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7746

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5727

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді