Якими мають бути ваші дії, якщо тендерна пропозиція учасника не містить КЕП, а за умовами тендерної документації учасники мали накласти такі підписи на документи?
КЕП у публічних закупівлях: що необхідно знати
Колегія АМКУ разом із Мінцифри пояснила чи можна вважати підпис кваліфікованим електронним підписом, якщо під час перевірки електронного підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація: тип носія — незахищений; тип підпису — удосконалений.
Мінцифри повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не можна вважати кваліфікованим.
Це мають враховувати як замовники під час формування
тендерних документацій, так і учасники під час підготовки тендерних пропозицій.
Джерело: офіційний сайт АМКУ
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
У замовників є право вимагати підтвердження того, що пропоновані учасникам товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документаці. У консультації пояснимо, як встановити вимоги щодо екологічних характеристик предмета закупівлі.
Розглянемо: які вимоги встановити у тендерній документації у закупівлі енергосервісу; як врахувати показники енергоефективності у вимогах до учасника
Враховуючі часті зміни до закупівельного законодавства, зорієнтуватися у строках проведення відкритих торгів буває не легко. Замовник також має вчасно оприлюднити необхідну інформацію під час проведення відкритих торгів. Наша шпаргалка допоможе визначити строки відкритих торгів з Особливостями
Шукаєте зразок тендерної документації, що відповідає чинному закупівельному законодавству? Тримайте готові зразки від експертів системи «Експертус Держзакупівлі»
Після розкриття тендерних пропозицій замовник може виявити в них недоліки та помилки. Закон № 922 з урахуванням Особливостей дозволив учаснику їх виправляти, завдяки так званому «механізму-24», тобто відвів учаснику рівно 24 години на усунення невідповідностей. Що це за невідповідності? У які строки потрібно повідомити учасника про недоліки? Як діяти замовнику в разі невиправлення або несвоєчасного виправлення таких помилок? Відповіді на головні запитання — у статті