Трансперенсі Інтернешнл Україна оприлюднила результати дослідження «Нецінові критерії в Prozorro: за що держава готова платити більше».
Стаття 17 Закону — що можна вимагати і як перевірити

Нецінові критерії — це функціонал Prozorro, що дозволяє при виборі переможця конкурентної закупівлі брати до уваги не тільки ціну. Тобто замовники можуть самостійно вирішити, за що готові платити більше.
Однак дослідження ТІ Україна свідчить, що замовники все рідше використовують нецінові критерії у своїх закупівлях. Нова редакція Закону «Про публічні закупівлі» не змогла змінити цей тренд.
Серед причин такої ситуації дослідники виокремили те, що не всі замовники і учасники розуміють, як нецінові критерії працюють. Водночас немає єдиного підходу у судовій практиці і рішеннях Колегії АМКУ стосовно нецінових, також немає їх вичерпного переліку.
За матеріалами Dozorro
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Пояснимо, що відбувається на кожному етапі аукціону у Prozorro. А також про зміни до Постанови № 1178, які дозволяють проводити відкриті торги без аукціону – у статті
Під час закупівель і замовник, і учасник підписують документи в електронній системі закупівель. Це можливо зробити виключно за допомогою електронного ключа. Які ключі можна застосовувати та які вимоги до них в електронній системі закупівель розглянемо у статті
У вересні 2024 року Мінфін оновив методику визначення та перелік індикаторів ризиків. Пояснимо, що собою являють індикатори ризику, як вони впливають на закупівлі та що потрібно враховувати замовникам у 2025 році
Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
Умови закупівель в електронному каталозі постійно змінюються. Розглянемо, які особливості використання електронного каталогу у 2025 році. А також — як він працює та в чому його переваги для замовника