Мінекономіки пояснює останні зміни у закупівлях під час війни

Мінекономіки пояснює останні зміни у закупівлях під час війни

⚡️ СПЕЦПРОЄКТ: ЗАКУПІВЛІ В ЧАС ВІЙНИ ⚡️

Мінекономіки роз’яснює зміни, внесені до порядку закупівель у період воєнного стану у зв’язку з набранням чинності з 05.03.2022 змін до постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (далі — Постанова № 169), внесених постановою КМУ від 05.03.2022 № 201.

Зміни щодо закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень

Постанова № 169 встановлює правило незастосування процедур закупівель та спрощених закупівель для здійснення закупівель, які за Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) замовники мають здійснювати шляхом проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, тобто закупівель, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тис. грн.

У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тис. грн, замовник повинен дотримувати принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель (ЕСЗ), у т. ч. електронні каталоги для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання ЕСЗ замовник обов’язково оприлюднює в ЕСЗ відповідно до статті 10 Закону № 922 звіт про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ відповідно до частини 3 статті 3 Закону № 922.

Зміни щодо осіб, відповідальних за закупівлі в умовах воєнного стану

Оскільки уповноважена особа є відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, а закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Постанови № 169 здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, то відповідальною особою за закупівлі (оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ, договору про закупівлю та всіх додатків до нього), що здійснюються відповідно до Постанови № 169, може бути будь-яка визначена замовником особа.

Джерело: лист Мінекономіки «Щодо змін, внесених до порядку закупівель у період воєнного стану» від 09.03.2022 № 3304-04/9472-06

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Інструменти та сервіси для закупівельника

Онлайн-інструменти закупівельника — це калькулятори й пошукові сервіси, які значно спростять вашу професійну рутину. Пропонуємо огляд найбільш затребуваних у закупівельній діяльності
7770

Предмет закупівлі: порядок визначення

Щоб успішно провести закупівлю, замовнику насамперед потрібно точно визначити предмет закупівлі. Адже від цього залежить і вибір виду закупівлі, і якість закупленого, і уникнення поділу предмета закупівлі, а відповідно — і проблем. Що має знати закупівельник про порядок визначення предмета закупівлі? Як правильно визначити предмет закупівлі, щоб не наразитися на покарання, роз’яснює експерт
27343

Стаття 16 ЗУ Про публічні закупівлі. Кваліфікаційні критерії

Замовник під час торгів висуває до учасників кваліфікаційні критерії. Учасники ж мають документально підтвердити свою відповідність заданим вимогам. Скільки критеріїв можна висувати за статтею 16 Закону № 922? Які тонкощі має знати замовник, щоб вберегтись від оскаржень?
9388

Головне у вересні для закупівельника

Почніть осінь разом з Експертус Держзакупівлі! В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у вересні. Це рішення робочих ситуацій, форми, зразки, довідники, відеороз’яснення — усе, що знадобиться закупівельнику у щоденній роботі. Стежте за оновленнями і листами від Системи, щоб не пропустити важливе. Залишайтеся з нами навіть під час відключення — у смартфоні переглядайте корисну інформацію в Системі у будь-який час
372

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді