Цифровізація приєднань: НКРЕКП зобов’язала ОСП упровадити особисті кабінети для замовників
Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

В операторів системи розподілу цифровий сервіс приєднань уже став невід’ємною частиною роботи, а увага до нього постійно зростає: близько чверті всіх заяв подаються саме онлайн. Відтепер цифровий сервіс стане доступним і для замовників послуг з приєднання до електричних мереж ОСП.
НКРЕКП чітко визначила норми щодо обов’язкового функціонування «Особистого кабінету замовника послуги з приєднання». Тепер замовники матимуть змогу подавати заяви та документи в електронному вигляді або відстежувати стан їх опрацювання, що спростить процес взаємодії з оператором системи передачі.
Зміна ціни в договорі про закупівлю електроенергії
Це означає:
- заощадження часу;
- прозорість процесу;
- відсутність зайвої бюрократії.
З метою забезпечення прозорої, доступної та сучасної електронної взаємодії НКРЕКП прийняла постанову, яка визначає вимоги до створення та роботи сервісу «Особистий кабінет замовника послуги з приєднання» та встановлює кінцевий термін його впровадження — до 01.07.2026.
Зміни передбачають:
- створення повноцінного функціоналу електронного кабінету для подання заяв, обміну документами та моніторингу стану надання послуги;
- визначення переліку документів, які мають відображатися у сервісі;
- вимоги до доступності, безперервності та зручності роботи сервісу;
- регулярне інформування замовників про хід опрацювання їхніх заяв;
- обов’язок ОСП інформувати користувачів про технічні збої на головній сторінці свого вебсайту;
- визначення процедур підтвердження технічних несправностей сервісу.
Важливо: запровадження «Особистого кабінету» на рівні системи передачі стане важливим етапом комплексної цифровізації процесу приєднання та створить єдині стандарти електронних сервісів у всій енергетичній галузі. Це не просто технічна зміна, а важливий крок до модернізації енергетичної галузі.
