З листа до редакції: «У нашому тендерному комітеті шість членів. Один пішов у відпустку, а один захворів. А саме треба затвердити додатки до річного плану. Що робити, аби затвердити протокол засідання ТК: призначити тимчасово якогось працівника членом тендерного комітету? Чи усе-таки чотири члени ТК — це вже кворум? Допоможіть, бо в Законі про публічні закупівлі про кворум тендерного комітету нічого не сказано»
З листа до редакції: «Цього року ми, як і завше, подавали звіт за формою № 1-торги. Аж тут почули від колег, що цей звіт нібито скасували. А районна рада вимагає його подавати. То чи треба звітувати за формою № 1-торги? Чи є якесь офіційне роз’яснення з цього приводу?»
Електронні допорогові закупівлі можна було оскаржити до Комісії з розгляду звернень. І ось у ProZorro заявили, що цей орган оскарження припинив діяльність. Як же бути з конфліктними ситуаціями, що виникають у електронних допорогах?
Контролювати, як закупівельники дотримуються законодавства, — прерогатива, зокрема, Державної аудиторської служби. Виявлені адміністративні порушення треба як слід оформити. Як це робити — визначила сама ж ДАС у «новоспеченому» порядку, не забувши додати і форми спеціальних документів
Про оприлюднення річного плану закупівель, про кваліфікацію учасника, про зміну істотних умов договору, про визначення одиниці виміру послуги
Колеги! Щодня відкривайте для себе корисні подарунки та завдання