Як закуповувати послуги за кошти інтернет-субвенції

UA RU
Закупівля послуг за кошти інтернет-субвенції має свої нюанси, які варто враховувати при погодженні закупівлі, безпосередньому її проведенні та їх погодженні договорів. Як закуповувати послуги за кошти інтернет-субвенції — покроково у статті.

 

 


Одержувачі інтернет-субвенції можуть протягом бюджетного періоду проводити видатки на закупівлю послуг із підключення одночасно з державного та місцевих бюджетів. Проте, звертаємо увагу, що згідно пп. 1 п.2 Постанови № 453, міжбюджетні трансфери, що проводяться із державного бюджету місцевим, не можуть слугувати джерелами співфінансування коштів місцевих бюджетів.

Закупівля за залишки коштів освітньої субвенції

Погодження закупівлі за кошти інтернет-субвенції 

При проведенні закупівель із підключення одержувачі бюджетних коштів повинні:

Погодження договорів на виконання завдань Національної програми інформатизації відбувається наступним чином:

  • у випадку, коли вартість договору складає до 1000 грн, потрібно проінформувати Мінцифри заповнивши форму про укладення договору, яка розміщена на сайті Міцифри;
  • коли ж вартість договору складає 1000 грн і більше, потрібно отримати погодження від Мінцифри, надіславши для цього лист, написаний за зразком, розміщеним на сайті Мінцифри. Окрім того, потрібно додати техніко-економічне обґрунтування проекту, витяг із річного плану закупівель та проект договору. Для отримання погодження від Мінцифри, можна надсилати  електронний лист із накладеним електронним підписом двома шляхами:
    • скориставшись системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ),
    • відразу на e-mail: [email protected].

Також можна надсилати паперовий лист на адресу: вул. Ділова, 24, м. Київ, 03150. Важливо аби на листі були зазначені вихідний номер та дата реєстрації документа.           

 

Як проводиться закупівля

Як тільки кошти субвенції надійшли на рахунки, одержувачі субвенції мають два місяці на оприлюднення в ЕСЗ оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель чи спрощеної закупівлі.

Коли ж цього не зробити своєчасно, то субвенція буде перерозподілена між іншими територіальними громадами (п. 23 Порядку № 453).

Укладення договору про закупівлю

Укладення договору про закупівлю послуг із підключення відбувається за формою Типового договору.

Замовником у такому договорі може бути передбачена попередня оплата, що становить 30% від вартості послуг строком не більше 3 місяців (пп. 2 п. 2 Постанови № 453).

Звітність закупівлі за кошти інтернет-субвенції 

Після того, як рішення про розподіл субвенції було прийняте, отримувачі субвенції повинні відзвітувати у Мінцифри та обласні держадміністрації про її використання.

Що ж стосується звітності, розробка та затвердження форми якої покладено на Мінцифри, то її необхідно подавати через вебпортал «Дія» щомісяця до 10 числа. Так скеровують пп. 6 п. 2, пп. 3 п. 4 Постанови № 453.

 

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді