КМУ призначив обласні військадміністрації відповідальними за будівництво військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд

Уряд визначив обласні військадміністрації (ОДА) державними замовниками у сфері оборони з будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд. Рішення про таке будівництво обласні військові адміністрації (обласні державні адміністрації) ухвалюватимуть за поданням командувачів відповідних угруповань військ (сил), в операційних зонах яких проводитимуть будівництво, із зазначенням місць та кількості об'єктів будівництва.

Фінансове забезпечення заходів з будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд КМУ поклав на Міноборони, що виконуватиме це в межах видатків за бюджетною програмою 2101020 «Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни». Обласні військадміністрації (ОДА) є розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня за цією бюджетною програмою.

Обласні військові адміністрації (ОДА) мають забезпечити:

  • будівництво військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2022 р. № 1255 “Про деякі питання будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 91, ст. 5651);

  • подання до Міністерства оборони інформації щодо обґрунтованої потреби в коштах для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд, визначених командувачами відповідних угруповань військ (сил);
  • координацію та контроль за матеріально-технічним, фінансовим та соціально-побутовим забезпеченням під час будівництва;

  • контроль за якістю будівництва, ефективним, результативним і цільовим використанням бюджетних коштів;

  • передачу побудованих військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд військовому командуванню, визначеному Міністерством оборони.

Джерело: постанова КМУ «Деякі питання підвищення обороноздатності держави на період воєнного стану в Україні» від 30.03.2023 № 285

 

 

 

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Зразок пояснення у справі про адміністративне правопорушення

Коли інспектори Держаудитслужби складають протокол про адмінпорушення, перше, що запитують у посадової особи, — її пояснення. Саме від цього документа часто залежить, чи визнають провину і чи буде штраф. Ми підготували зразок пояснення, який допоможе вам правильно відреагувати на протокол і захистити свої права
15335

Тендери: види в умовах воєнного стану

Умови воєнного стану змінили особливості проведення тендерів в публічних закупівлях. Простими словами пояснимо, які види тендерів існують в Україні та коли замовники зобов’язані оголосити тендер для закупівлі
5936

Протокол про закупівлю без використання електронної системи

За результатами закупівлі без використання електронної системи уповноважена особа має оприлюднити відповідний звіт, а рішення про проведення такого виду закупівлі закріпити у протоколі. Скачайте зразок протоколу УО про закупівлю без використання електронної системи
9931

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
49

Пункт 47 Особливостей: як перевірити учасника

Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в певних випадках. Розглянемо, як перевірити учасника на наявність таких підстав
43186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді