Розпочато роботу над проєктом нової ІТ-системи бюджетного планування та моніторингу виконання бюджету: Мінфін

Представники Міністерства фінансів, Центрального агентства з управління проєктами (CPMA), ДУ «Відкриті публічні фінанси» та міжнародні експерти EU4PFM обговорили плани реалізації проєкту з розробки нової ІТ-системи бюджетного планування та моніторингу виконання бюджету.
РОЗПОЧАТИ НАВЧАННЯ

Під час зустрічі учасники обговорили головні завдання, які ставляться перед робочою групою для розробки нової ІТ-системи бюджетного планування та моніторингу.

«ІТ-компоненти української бюджетної системи потребують модернізації, і Міністерство фінансів має всі можливості для успішної реалізації цього проєкту. ІТ-рішення на сучасній інформаційній платформі має добре інтегруватися в процес бюджетного планування та сприяти позитивним трансформаціям у сфері управління державними фінансами», - зазначив заступник Міністра фінансів України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Олександр Грубіян.

Також Олександр Грубіян додав, що наразі фахівці Міністерства фінансів України та СРМА вже розробили відповідні Технічні специфікації на побудову ІТ-системи Міністерства фінансів «Державний бюджет – Мінфін» та автоматизованої інформаційної системи онлайн-взаємодії з розпорядниками коштів державного бюджету (АІС «ГРК-ВЕБ»), що стане основою для подальшої діджиталізації бюджетного процесу.

Проєкт нової ІТ-системи бюджетного планування та моніторингу виконання бюджету планується реалізувати протягом 20 місяців.

Нове програмне забезпечення включатиме аналітичні модулі, що надають особам, які приймають рішення, оперативний доступ до даних за запитом. Спілкування між учасниками бюджетного процесу буде відбуватися у цифровому форматі та в реальному часі. Це дасть змогу зменшити кількість ручної обробки інформації та пов’язаних із цим помилок у розрахунках у процесі збору та опрацювання бюджетних запитів від головних розпорядників бюджетних коштів.

Джерело: офіційний сайт Мінфіну

 

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Відкладальна обставина в договорі про закупівлю

Відкладальна обставина рятує замовника, коли ще невідоме джерело фінансування або коли виконання договору залежить від бюджету. У статті пояснимо – як застосувати відкладальну обставину у публічних закупівлях.
7880

Притягнення до адмінвідповідальності: строки давності та найкоротший термін

КпАП встановлює чіткі строки, протягом яких уповноважена особа може бути притягнута до відповідальності. Зорієнтуємо, в який найкоротший строк можуть притягнути до адмінвідповідальності та як розраховувати строки
8433

Вносимо зміни у проєкт договору про закупівлю

Внесення змін до проєкту договору про закупівлю: які зміни допустимі згідно з законом, а які — ні? Порушення може обернутися для замовника штрафом до 51 000 грн або визнанням договору нікчемним
6060

Настанова з визначення вартості будівництва із змінами

Настанова з визначення вартості будівництва затверджена Наказом Мінінфраструктури 01 листопада 2021 № 281. З того часу Настанова зазнала 4-х змін. Скачайте актуальний текст цього нормативного документа разом із додатками
4055

Вимоги пункту 13 Особливостей

Тримайте алгоритм закупівлі за пунктом 13 Особливостей № 1178. Врахуєте підстави, за яких зможете укласти прямий договір та порядок оприлюднення інформації
6408

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді