❗️ У 2025 році ДАСУ збільшить обсяг моніторингу закупівель за індикаторами ризику

Відповідно до стратегічних пріоритетів Державної аудиторської служби України на 2025 рік передбачено збільшення кількості процедур моніторингу публічних закупівель з використанням автоматичних індикаторів ризику

У 2025 році ДАСУ збільшить обсяг моніторингу закупівель за індикаторами ризику

Перевірка та моніторинг закупівель

Такі заходи фінансового контролю в умовах воєнного стану дадуть змогу ефективніше реагувати на можливі порушення з боку замовників під час здійснення торгів в електронній системі закупівель (Prozorro). Про це заявила Голова Держаудитслужби Алла Басалаєва.

«На виконання наказу Міністерства фінансів № 476 в наступному році ми передбачили поступове зростання кількості процедур закупівель, перевірених Держаудитслужбою, позначених «red flags» (автоматичними індикаторами ризику). Лише з моменту впровадження оновленого переліку автоматичних індикаторів ризику (листопад поточного року) нами охоплено контролем майже 500 таких закупівель», – зазначила Алла Басалаєва.

За словами Голови Держаудитслужби, моніторинг закупівель – один із найефективніших оперативних заходів державного фінансового контролю. Система «red flags» автоматично маркує ризикові закупівлі на кожному кроці, що дозволяє Держаудитслужбі превентивно виявляти можливі порушення у сфері публічних закупівель та запобігати неправомірному використанню публічних фінансів.

«Якісний та всебічний моніторинг закупівель, заснований на ризик-орієнтованому підході, сприятиме зменшенню кількості сумнівних угод та дозволить економити бюджетні кошти, зокрема спрямовані на відбудову та відновлення», – наголосила Алла Басалаєва.

Нагадаємо, що автоматичні індикатори ризику були оновлені Держаудитслужбою за підтримки Світового банку та ДП «Prozorro».

Джерело: офіційний сайт ДАСУ

Тетяна Мішта

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
16045

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44612

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5870

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6631

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9192

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді