❗️ У 2025 році ДАСУ збільшить обсяг моніторингу закупівель за індикаторами ризику

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Відповідно до стратегічних пріоритетів Державної аудиторської служби України на 2025 рік передбачено збільшення кількості процедур моніторингу публічних закупівель з використанням автоматичних індикаторів ризику

У 2025 році ДАСУ збільшить обсяг моніторингу закупівель за індикаторами ризику

Перевірка та моніторинг закупівель

Такі заходи фінансового контролю в умовах воєнного стану дадуть змогу ефективніше реагувати на можливі порушення з боку замовників під час здійснення торгів в електронній системі закупівель (Prozorro). Про це заявила Голова Держаудитслужби Алла Басалаєва.

«На виконання наказу Міністерства фінансів № 476 в наступному році ми передбачили поступове зростання кількості процедур закупівель, перевірених Держаудитслужбою, позначених «red flags» (автоматичними індикаторами ризику). Лише з моменту впровадження оновленого переліку автоматичних індикаторів ризику (листопад поточного року) нами охоплено контролем майже 500 таких закупівель», – зазначила Алла Басалаєва.

За словами Голови Держаудитслужби, моніторинг закупівель – один із найефективніших оперативних заходів державного фінансового контролю. Система «red flags» автоматично маркує ризикові закупівлі на кожному кроці, що дозволяє Держаудитслужбі превентивно виявляти можливі порушення у сфері публічних закупівель та запобігати неправомірному використанню публічних фінансів.

«Якісний та всебічний моніторинг закупівель, заснований на ризик-орієнтованому підході, сприятиме зменшенню кількості сумнівних угод та дозволить економити бюджетні кошти, зокрема спрямовані на відбудову та відновлення», – наголосила Алла Басалаєва.

Нагадаємо, що автоматичні індикатори ризику були оновлені Держаудитслужбою за підтримки Світового банку та ДП «Prozorro».

Джерело: офіційний сайт ДАСУ

Статті за темою

Усі статті за темою

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
49959

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
18695

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
7697

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
7762

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9568

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді