ДАСУ виявила порушення в закупівлі природного газу однією із селищних рад Тернопільщини

Понад мільйон гривень втрат виявлено аудиторами під час ревізії Товстенської селищної ради Тернопільської області, яка була проведена за зверненням мешканців селищної територіальної громади.

Так, селищною радою внесено зміни до істотних умов договору на закупівлю природного газу шляхом укладання додаткових угод, але без наявності документів, що підтверджують коливання ціни природного газу на ринку. Зазначене призвело до недоотримання активів (природного газу) та зайвих витрат бюджетних коштів.

Під час перевірки також вдалося встановити, що селищна рада виплачувала працівникам відділу бухгалтерського обліку та звітності надбавки та доплати в розмірах, які перевищують норми, встановлені законодавством. Також працівникам здійснювалися зайві нарахування та доплати до мінімальної заробітної плати та незаконно нараховувалися премії з різних причин, відпускні та компенсації за невикористану відпустку.

Крім того, виявлено факт нарахування керівнику структурного підрозділу не передбаченої законодавством доплати за розширення зони обслуговування та за виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника та інших непередбачених доплат. Загальна сума порушень з оплати праці разом із ЄСВ становить 860,8 тис. гривень.

Під час ревізії також встановлено, що протягом 2019–2020 років частину коштів батьківської плати за харчування дітей в садочках не скеровували на придбання продуктів харчування, а акумулювали на спецрахунку. Натомість придбання продуктів харчування проводилося за кошти загального фонду бюджету територіальної громади.

Крім того, встановлено недоотримання селищним бюджетом коштів та понаднормове списання паливно-мастильних матеріалів. Завдяки заходам, вжитим під час ревізії та після її завершення, забезпечено відшкодування втрат на 636,7 тис. гривень. Матеріали контрольного заходу передано до правоохоронних органів.

Джерело: офіційний сайт ДАСУ

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5311

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6225

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9039

Передбачаймо відповідальність контрагента в договорі

Інколи буває так, що контрагент не виконує своїх зобов’язань за договором. Та замовник міг би цього уникнути, якби правильно підготував проект договору в тендерній документації. Тобто передбачив у ньому відповідальність сторін, якщо ті порушують умови договору. У такому разі у контрагента не виникнуло б і думки не виконати договір
4942

Ревізії фінансово-господарської діяльності: як правильно діяти замовнику

Неприємних наслідків ревізій багато замовників могли б уникнути, якби керівники та посадові особи установ знали, як поводитися під час інспекційного заходу. Які види ревізій бувають, скільки вони тривають та на що звернути увагу замовникам, щоб вберегтися від шахраїв та недоброчесних перевіряльників?
5935

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді