АМКУ встановлено змову на аукціоні з продажу львівського готелю «Власта»

6 липня 2023 року Антимонопольний комітет України своїм рішенням визнав, що ПП «Євго ІФ» і ПП «Будівельна компанія «Будшлях» вчинили порушення законодавства, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції»

23 січня 2023 року Регіональним відділенням Фонду державного майна України по Львівській, Закарпатській та Волинській областях проводився аукціон з продажу об’єкта малої приватизації - «Єдиного майнового комплексу державного підприємства «Готель «Власта» у м. Львові.

Початкова ціна продажу лоту: 6 993 600 грн (без ПДВ). За результатами аукціону лот було придбано за 115 000 000 грн (без ПДВ).

Водночас Антимонопольний комітет України встановив ознаки змови між ПП «Євго ІФ» і ПП «Будівельна компанія «Будшлях» під час їхньої участі у зазначеному аукціоні.

Надалі під час розгляду відповідної справи було виявлено низку обставин, що у своїй сукупності довели наявність узгоджених дій між відповідачами під час їхньої підготовки та участі в аукціоні.

Узгодження поведінки учасників з метою усунення змагання між ними під час аукціону суперечить законодавству, відтак відповідачів оштрафовано на загальну суму 679 998 грн.

АМКУ нагадує, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі є той факт, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.

Джерело: офіційний сайт АМКУ

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15969

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44432

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5801

Оскарження висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель

Після проведення моніторингу закупівель орган Держаудитслужби (далі — орган ДАС) склав висновок про порушення замовником законодавства, а він з цим не згоден? Тоді замовник має право оскаржити таке рішення. Як та у який строк це можна зробити? На що звернути увагу при підготовці доказової бази?
6601

Моніторинг публічних закупівель під час воєнного стану

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2023 році? Аналіз вимог аудиторів допоможе не допускати порушень, коли складаєте тендерну документацію. А розуміння позиції аудиторів, які проводять моніторинг закупівель, знадобиться, коли виправлятимете помилки на етапі проведення моніторингу та захищатиметеся під час оскарження вимоги Державної аудиторської служби
9167

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді