Як самостійно сформувати кваліфікований сертифікат відкритого ключа від КНЕДП Казначейства

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Казначейства (КНЕДП Казначейства) передбачив можливість згенерувати підписувачем/створювачем електронної печатки особистий та відповідний йому відкритий ключ безпосередньо на робочому місці підписувача
БЕЗПЛАТНИЙ ВЕБІНАР: Законодавчі зміни 2025 року

Для повторного (дистанційного) формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа керівнику/головному бухгалтеру установи необхідно:

  • подати заяву про повторне формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа е-підпису чи печатки:
    • або в паперовому вигляді — до відокремленого пункту реєстрації, де здійснювалась їх реєстрація;

    • або в електронному вигляді, засвідчену КЕП керівника та підписувача — на електронну скриньку: [email protected];

  • завантажити за посиланням і встановити на робочому місці нову версію програмного забезпечення UmCa (3.1.2.30);

  • згенерувати пари ключів (особистого та відкритого) дотримуючись інструкції, прописаній у пункті 3.2 Настанови користувача «Програмне забезпечення «UmCA» (завантажується разом з ПЗ UmCa).

Повторно (дистанційно) сформувати кваліфікований сертифікат відкритого ключа можна за умови, якщо:

  • підписувач (створювач е-печатки) має чинні сертифікати та до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось кілька днів;

  • ідентифікаційні дані підписувача (створювача е-печатки) не змінились;

  • особистий ключ доступний лише підписувачу (створювачу е-печатки) та не є скомпрометованим.

В разі успішного формування нового кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, попередній сертифікат буде скасовано.

 

 

 

 

 

додаток

image57

Статті за темою

Усі статті за темою

Вимоги пункту 13 Особливостей

Тримайте алгоритм закупівлі за пунктом 13 Особливостей № 1178. Врахуєте підстави, за яких зможете укласти прямий договір та порядок оприлюднення інформації
11246

Гарантійний лист про оплату

Гарантійний лист про оплату може знадобитися, щоб підтвердити оплату за надані послуги, поставлені товари, виконані роботи. Скачайте універсальний зразок гарантійного листа про оплату з урахуванням бюджетного законодавства
15732

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді