Урядом створено Міжвідомчу робочу групу з питань прискореного перегляду інструментів державного регулювання

На засіданні Кабінету Міністрів України 13 січня 2023 року було ухвалено рішення про створення Міжвідомчої робочої групи з питань прискореного перегляду інструментів державного регулювання господарської діяльності.

Вебінар від журналу Держзакупівлі

Запис вебінару про закупівлю ліків в е-каталозі

«Уряд робить ще один крок до дерегуляції бізнесу. Державна політика дерегуляції є одним з основних елементів практичної імплементації нової моделі розвитку України та невід'ємною складовою європейської інтеграції. В українських реаліях дерегуляція є необхідним інструментом, місією якого є кардинальне поліпшення бізнес-клімату, зокрема, інвестиційного клімату в Україні, створення нових робочих місць та підвищення якісних стандартів життя», - заявила Перший віце-прем’єр-міністр - Міністр  економіки України Юлія Свириденко. 

За її словами, за результатами проведеного аналізу нормативно-правового поля у сфері державного регулювання видів господарської діяльності виявлено більше 1 000 інструментів державного регулювання, зокрема:

  • дозволів - 528;
  • ліцензій - 224;
  • погоджень - 157;
  • висновків - 145;
  • свідоцтв - 121;
  • декларацій - 55;
  • повідомлень - 42;
  • посвідчень 23. 

«Наявність великої кількості інструментів державного регулювання негативно впливає на започаткування провадження господарської діяльності суб'єктами господарювання та їх виходу на ринок. Варто зазначити, що бюрократична процедура отримання документів дозвільного характеру потребує великих часових та фінансових витрат суб'єктів господарювання, створює додаткове адміністративне навантаження на них», - пояснює Юлія Свириденко. 

Для вирішення цих питань і створено Міжвідомчу робочу групу з питань прискореного перегляду інструментів державного регулювання господарської діяльності. Співголовами групи є Перший віце-прем’єр-міністр України – Міністр економіки та Віце-прем’єр-міністр України – Міністр цифрової трансформації.  

Передбачається, що основними завданнями робочої групи будуть:

  • координація дій державних органів в частині зменшення та оптимізації інструментів державного регулювання бізнесу;
  • удосконалення нормативної бази в частині переведення в електронну форму інструментів державного регулювання.

Джерело: офіційний сайт Мінекономіки

 

 

 

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15874

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44239

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7757

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5738

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді