Законопроєкт про припинення діяльності державних підприємств та господарських товариств

Комітетом з питань економічного розвитку ухвалено рішення рекомендувати Верховній Раді України включити законопроєкт щодо припинення діяльності державних підприємств та господарських товариств до порядку денного сесії Верховної Ради України та за результатами розгляду у першому читанні прийняти за основу.
Обрати ▶

На засіданні Комітету з питань економічного розвитку 12 січня 2023 року було розглянуто проєкт Закону України про особливості припинення за рішенням власника державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі (реєстр. №8205), метою якого є вдосконалення законодавчого регулювання заходів з припинення юридичних осіб, які відносяться до державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі.

Законопроєктом, зокрема, передбачається:

  • встановити особливості припинення юридичних осіб, які відносяться до державних підприємств та господарських товариств;
  • встановити основну та додаткову винагороди ліквідаторам без будь-якого залучення бюджетних коштів;
  • надати власнику державного підприємства можливість створити Спеціальний цільовий фонд;
  • можливість продажу арештованого державного майна у випадку, якщо його ринкова вартість більше ніж на 20% перевищує загальний розмір всієї кредиторської заборгованості підприємства.

Народні депутати України – члени Комітету з питань економічного розвитку ухвалили рішення рекомендувати Верховній Раді України включити законопроєкт до порядку денного сесії Верховної Ради України та за результатами розгляду у першому читанні прийняти за основу.

Джерело: офіційний сайт ВРУ

Наталія Заєць консультант з публічних закупівель, канд. екон. наук, Київ
Скористайтеся покроковою інструкцією, щоб провести закупівлю в електронному каталозі із застосуванням запиту пропозицій постачальників за оновленими вимогами Особливостей та Порядку № 822

 

 

 

 

 

 

 

 

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15874

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44235

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7754

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5738

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді