Комітетом з питань економічного розвитку ухвалено рішення рекомендувати Верховній Раді України включити законопроєкт щодо припинення діяльності державних підприємств та господарських товариств до порядку денного сесії Верховної Ради України та за результатами розгляду у першому читанні прийняти за основу.
Обрати ▶ На засіданні Комітету з питань економічного розвитку 12 січня 2023 року було розглянуто проєкт Закону України про особливості припинення за рішенням власника державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі (реєстр. №8205), метою якого є вдосконалення законодавчого регулювання заходів з припинення юридичних осіб, які відносяться до державних підприємств та господарських товариств, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать державі.
Законопроєктом, зокрема, передбачається:
- встановити особливості припинення юридичних осіб, які відносяться до державних підприємств та господарських товариств;
- встановити основну та додаткову винагороди ліквідаторам без будь-якого залучення бюджетних коштів;
- надати власнику державного підприємства можливість створити Спеціальний цільовий фонд;
- можливість продажу арештованого державного майна у випадку, якщо його ринкова вартість більше ніж на 20% перевищує загальний розмір всієї кредиторської заборгованості підприємства.
Народні депутати України – члени Комітету з питань економічного розвитку ухвалили рішення рекомендувати Верховній Раді України включити законопроєкт до порядку денного сесії Верховної Ради України та за результатами розгляду у першому читанні прийняти за основу.
Джерело: офіційний сайт ВРУ
Наталія Заєць консультант з публічних закупівель, канд. екон. наук, Київ Скористайтеся покроковою інструкцією, щоб провести закупівлю в електронному каталозі із застосуванням запиту пропозицій постачальників за вимогами Особливостей та Порядку № 822
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі