Отже, відтепер держателі реєстрів при вирішенні питань щодо їх розблокування мають керуватися Переліком територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, затвердженим наказом Мінреінтеграції.
Моніторинг прямих договорів: дороговказ від Держаудитслужби Нагадаємо, цього тижня Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, якою визначено механізм формування такого Переліку. Документом передбачено, що єдиним джерелом інформації про відповідні території є наказ Мінреінтеграції, погоджений Міноборони та сформований на підставі пропозицій обласних військових адміністрацій.
Прийняте рішення впроваджує єдиний стандарт розблокування державних реєстрів.
Зокрема, встановлено, що відновлення роботи публічних електронних реєстрів здійснюється у разі завершення активних бойових дій чи тимчасової окупації відповідно до відомостей Переліку.
Також зазначено, що забезпечення роботи публічних реєстрів на інших територіях здійснюється з урахуванням зумовлених умовами воєнного стану технічних можливостей.
Джерело: офіційний сайт Мінреінтеграції
Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі