Отже, відтепер держателі реєстрів при вирішенні питань щодо їх розблокування мають керуватися Переліком територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, затвердженим наказом Мінреінтеграції.
Моніторинг прямих договорів: дороговказ від Держаудитслужби Нагадаємо, цього тижня Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, якою визначено механізм формування такого Переліку. Документом передбачено, що єдиним джерелом інформації про відповідні території є наказ Мінреінтеграції, погоджений Міноборони та сформований на підставі пропозицій обласних військових адміністрацій.
Прийняте рішення впроваджує єдиний стандарт розблокування державних реєстрів.
Зокрема, встановлено, що відновлення роботи публічних електронних реєстрів здійснюється у разі завершення активних бойових дій чи тимчасової окупації відповідно до відомостей Переліку.
Також зазначено, що забезпечення роботи публічних реєстрів на інших територіях здійснюється з урахуванням зумовлених умовами воєнного стану технічних можливостей.
Джерело: офіційний сайт Мінреінтеграції
Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2025 році, які строки проведення моніторингу закупівлі, особливості під час воєнного стану — у консультації
Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
Дізнайтеся, за які правопорушення на уповноважену особу може чекати відповідальність
Дізнайтеся, що робити, коли у закупівлі беруть участь недобросовісні учасники? Про ризики та труднощі, пов’язані з антиконкурентними узгодженими діями дізнайтеся від експерта
У вересні 2024 року Мінфін оновив методику визначення та перелік індикаторів ризиків. Пояснимо, що собою являють індикатори ризику, як вони впливають на закупівлі та що потрібно враховувати замовникам у 2025 році