Отже, відтепер держателі реєстрів при вирішенні питань щодо їх розблокування мають керуватися Переліком територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, затвердженим наказом Мінреінтеграції.
Чи застосовувати п. 19 Особливостей для зміни істотних умов Нагадаємо, цього тижня Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, якою визначено механізм формування такого Переліку. Документом передбачено, що єдиним джерелом інформації про відповідні території є наказ Мінреінтеграції, погоджений Міноборони та сформований на підставі пропозицій обласних військових адміністрацій.
Прийняте рішення впроваджує єдиний стандарт розблокування державних реєстрів.
Зокрема, встановлено, що відновлення роботи публічних електронних реєстрів здійснюється у разі завершення активних бойових дій чи тимчасової окупації відповідно до відомостей Переліку.
Також зазначено, що забезпечення роботи публічних реєстрів на інших територіях здійснюється з урахуванням зумовлених умовами воєнного стану технічних можливостей.
Джерело: офіційний сайт Мінреінтеграції
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
У консультації розглянемо, що таке корупційні ризики в публічних закупівлях та на що зважати замовнику під час планування закупівлі