Як запланувати закупівлі, щоб вчасно отримати потрібне

Зокрема, протягом липня їх ввели у таких категоріях:
| Комп'ютери настільні (системні блоки) | Крупа пшенична | 
| Папір туалетний | Нектари та соковмісні напої | 
| Рушники паперові | Соки | 
| Наволочки | Мережеве обладнання | 
| Бланки | Вода мінеральна | 
| Фарби | Мило рідке | 
| Горох сушений | Засоби для миття підлоги | 
| Квасоля сушена | Засоби для чищення унітазів | 
| Крупа мана | Хліб та батон | 
У ЦЗО пояснюють, як їхні фахівці опрацьовують заявки щодо нових категорій і товарів. Їх обирають з огляду на описані критерії.
Грошовий потенціал категорії. Тобто на яку суму замовники купують такий товар у допорогових закупівлях.
Марка. Безбрендові товари, наприклад картоплю, дрова, пісок, створюють швидко.
Кількість активних унікальних товарів у категорії. Що вищий цей показник в категорії, то більше ресурсів потрібно на її створення.
Сезонність. Наприклад, новорічні подарунки актуальні в кінці року, а ягоди та фрукти — навесні та влітку.
Складність опису профілів (технічних характеристик). Такий товар, як папір, легко описати, а от косарка та електроплита вимагають більше часу.
Найбільш релевантні заявки опрацьовують насамперед.
Джерело: офіційна сторінка в фейсбуці ДУ «Професійні закупівлі»
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.


 
  
                