Prozorro Market розширює асортимент товарів широкого вжитку

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Фахівці ЦЗО ДУ «Професійні закупівлі» продовжують додавати нові профілі до електронного каталогу.

Як запланувати закупівлі, щоб вчасно отримати потрібне

Prozorro Market розширює асортимент товарів широкого вжитку

Зокрема, протягом липня їх ввели у таких категоріях:

Комп'ютери настільні (системні блоки)

Крупа пшенична

Папір туалетний

Нектари та соковмісні напої

Рушники паперові

Соки

Наволочки

Мережеве обладнання

Бланки

Вода мінеральна

Фарби

Мило рідке

Горох сушений

Засоби для миття підлоги

Квасоля сушена

Засоби для чищення унітазів

Крупа мана

Хліб та батон

У ЦЗО пояснюють, як їхні фахівці опрацьовують заявки щодо нових категорій і товарів. Їх обирають з огляду на описані критерії.

Грошовий потенціал категорії. Тобто на яку суму замовники купують такий товар у допорогових закупівлях.

Марка. Безбрендові товари, наприклад картоплю, дрова, пісок, створюють швидко.

Кількість активних унікальних товарів у категорії. Що вищий цей показник в категорії, то більше ресурсів потрібно на її створення.

Сезонність. Наприклад, новорічні подарунки актуальні в кінці року, а ягоди та фрукти — навесні та влітку.

Складність опису профілів (технічних характеристик). Такий товар, як папір, легко описати, а от косарка та електроплита вимагають більше часу.

Найбільш релевантні заявки опрацьовують насамперед.

Джерело: офіційна сторінка в фейсбуці ДУ «Професійні закупівлі»

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

Статті за темою

Усі статті за темою

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді