Як запланувати закупівлі, щоб вчасно отримати потрібне
Зокрема, протягом липня їх ввели у таких категоріях:
Комп'ютери настільні (системні блоки) | Крупа пшенична |
Папір туалетний | Нектари та соковмісні напої |
Рушники паперові | Соки |
Наволочки | Мережеве обладнання |
Бланки | Вода мінеральна |
Фарби | Мило рідке |
Горох сушений | Засоби для миття підлоги |
Квасоля сушена | Засоби для чищення унітазів |
Крупа мана | Хліб та батон |
У ЦЗО пояснюють, як їхні фахівці опрацьовують заявки щодо нових категорій і товарів. Їх обирають з огляду на описані критерії.
Грошовий потенціал категорії. Тобто на яку суму замовники купують такий товар у допорогових закупівлях.
Марка. Безбрендові товари, наприклад картоплю, дрова, пісок, створюють швидко.
Кількість активних унікальних товарів у категорії. Що вищий цей показник в категорії, то більше ресурсів потрібно на її створення.
Сезонність. Наприклад, новорічні подарунки актуальні в кінці року, а ягоди та фрукти — навесні та влітку.
Складність опису профілів (технічних характеристик). Такий товар, як папір, легко описати, а от косарка та електроплита вимагають більше часу.
Найбільш релевантні заявки опрацьовують насамперед.
Джерело: офіційна сторінка в фейсбуці ДУ «Професійні закупівлі»
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.