⭐️ ВЗЯТИ УЧАСТЬ ⭐️
Програма заходу
1. Що потрібно знати про організацію закупівель
Які свіжі зміни в правовому полі, що регулює сферу закупівель, враховувати закупівельнику
Якими повноваженнями можна наділити нині уповноважену особу/тендерний комітет, щоб не порушити закону
Як розмежувати закупівлі, якщо у замовника працює тендерний комітет та уповноважена особа: планування, проведення, звіт про виконання договору
Як оформляють рішення та документи уповноважена особа/тендерний комітет
Як і скільки зберігати документи, що стосуються закупівель
Який електронний підпис оформлювати закупівельнику
Чи може тендерний комітет провести закупівлі, щоб забезпечити потреби 2022 року
Що потрібно знати про тестування уповноважених осіб замовника
Хто формує та оприлюднює обґрунтування очікуваної вартості закупівлі відповідно до вимог постанови КМУ № 710
2. Що потрібно, аби добре підготуватися до закупівлі
Навіщо моніторити ціни перед закупівлею та як розрахувати актуальну очікувану вартість
Коли не застосовувати Закону для закупівлі
Що врахувати під час планування закупівель: потреба; зміни; інформація в ЕСЗ
Що врахувати, коли визначаєте предмет закупівлі, щоб не допустити порушень
Як не схибити під час додаткової закупівлі
Коли можна ділити та об'єднувати предмет закупівлі
Які вимоги до оприлюднення інформації про закупівлю не можна порушувати і чому
3. Що потрібно, аби укласти прямий договір за Законом
Хто відповідає за закупівлю поза ЕСЗ та як оформлювати рішення про неї
Яку інформацію потрібно оприлюднити, якщо укладаєте договір про закупівлю без використання ЕСЗ
Чи передбачена відповідальність, якщо порушити порядок/строки оприлюднення
Як придбавати товари у Прозорро Маркет і чи потрібно звітувати про закупівлю
4. Як провести спрощені закупівлі без порушень
Які вимоги до проведення спрощених закупівель встановив законодавець
Коли не застосовувати спрощеної закупівлі
Що доцільно вимагати і що можна вимагати від учасника
Як розрахувати строки для проведення спрощених закупівель
Які проблеми можливі на етапах перевірки пропозицій учасників, визначення переможця та як їх врегулювати
Чи можна розглядати дозавантажені учасником документи
Коли обов'язково відміняти спрощену закупівлю
Як поширюються дії Закону на умови договору, укладеного у результатами спрощеної закупівлі
5. Що врахувати під час відкритих торгів
Які свіжі зміни в правовому полі, що регулює сферу закупівель, враховувати закупівельнику
Якими повноваженнями можна наділити нині уповноважену особу/тендерний комітет, щоб не порушити закону
Як розмежувати закупівлі, якщо у замовника працює тендерний комітет та уповноважена особа: планування, проведення, звіт про виконання договору
Як оформляють рішення та документи уповноважена особа/тендерний комітет
Як і скільки зберігати документи, що стосуються закупівель
Який електронний підпис оформлювати закупівельнику
Чи може тендерний комітет провести закупівлі, щоб забезпечити потреби 2022 року
Що потрібно знати про тестування уповноважених осіб замовника
Хто формує та оприлюднює обґрунтування очікуваної вартості закупівлі відповідно до вимог постанови КМУ № 710
2. Що потрібно, аби добре підготуватися до закупівлі
Навіщо моніторити ціни перед закупівлею та як розрахувати актуальну очікувану вартість
Коли не застосовувати Закону для закупівлі
Що врахувати під час планування закупівель: потреба; зміни; інформація в ЕСЗ
Що врахувати, коли визначаєте предмет закупівлі, щоб не допустити порушень
Як не схибити під час додаткової закупівлі
Коли можна ділити та об'єднувати предмет закупівлі
Які вимоги до оприлюднення інформації про закупівлю не можна порушувати і чому
3. Що потрібно, аби укласти прямий договір за Законом
Хто відповідає за закупівлю поза ЕСЗ та як оформлювати рішення про неї
Яку інформацію потрібно оприлюднити, якщо укладаєте договір про закупівлю без використання ЕСЗ
Чи передбачена відповідальність, якщо порушити порядок/строки оприлюднення
Як придбавати товари у Прозорро Маркет і чи потрібно звітувати про закупівлю
4. Як провести спрощені закупівлі без порушень
Які вимоги до проведення спрощених закупівель встановив законодавець
Коли не застосовувати спрощеної закупівлі
Що доцільно вимагати і що можна вимагати від учасника
Як розрахувати строки для проведення спрощених закупівель
Які проблеми можливі на етапах перевірки пропозицій учасників, визначення переможця та як їх врегулювати
Чи можна розглядати дозавантажені учасником документи
Коли обов'язково відміняти спрощену закупівлю
Як поширюються дії Закону на умови договору, укладеного у результатами спрощеної закупівлі
5. Що врахувати під час відкритих торгів
Що впливає на вибір процедуриЩо врахувати в умовах тендерної документації:
- технічна специфікація
- кваліфікаційні критерії щодо учасників
- вимоги статті 17 Закону та спосіб документального підтвердження
- відсутності підстав для відмови для учасника/переможця
- розмір та спосіб забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору.
Покрита банківська гарантія. Вимоги наказу Мінекономіки № 2628
Чим небезпечне порушення строків надання роз'яснень на запити/вимоги учасників
Як і коли вносити зміни до тендерної документації
Як під час розгляду пропозицій учасників врахувати:
- дані відкритих баз/реєстрів та публічну інформацію
- аномально низьку ціну в тендерній пропозиції
- дозавантажені/виправлені документи/інформацію
Чи мусить учасник/переможець подавати перерахунок ціни за результатами аукціону
Що робити з персональними даними працівників учасника
Чи має подавати документи у складі тендерної пропозиції учасника субвиконавець/субпідрядник
Чи відхиляти тендерну пропозицію, що містить зайві документи
Чи можна вимагати зразки товару
Чи варто вимагати авторизаційні/гарантійні листи виробників
Як не помилитися під час визначення переможця процедури закупівлі:
- вибір підстави для відхилення
- вибір підстави для відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися
Чому і як виконувати рішення АМКУ
Які ризикові моменти врахувати під час євроторгів
6. Коли можна застосовувати переговорну процедуру закупівлі
За яких підстав можлива переговорна процедура закупівлі
Які вимоги встановлювати до учасників
Яку інформацію і коли оприлюднювати в електронній системі закупівель
За яких підстав можлива відміна
7. За якими вимогами Закону укладати договір про закупівлю та вносити до нього зміни
За яких підстав можлива переговорна процедура закупівлі
Які вимоги встановлювати до учасників
Яку інформацію і коли оприлюднювати в електронній системі закупівель
За яких підстав можлива відміна
7. За якими вимогами Закону укладати договір про закупівлю та вносити до нього зміни
Як укласти договір про закупівлю, щоб уникнути ризику визнання його нікчемним:
- документи у переможця
- зміна умов договору до/під час підписання
- строки укладання
- інформація в електронній системі закупівель
Які особливості зміни істотних умов договору про закупівлю: коли можлива, як підтверджувати, на якому етапі виконання договору змінювати
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.