Які помилки з оскарження висновку аудиторів допускають замовники
Так, прийнятий проєкт:
- запроваджує окремий інститут уповноважених з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та комісій;
- передбачає інструменти, які допоможуть замовникам захистити себе від недобросовісних скаржників.
Крім того, він формує ідентифікатори для учасників закупівель, які чітко визначатимуть межі добросовісності:
- забороняє недобросовісне використання будь-якого права, передбаченого законом, зокрема права на оскарження;
- зобов’язує скаржника у разі оскарження тендерної документації надавати органу оскарження докази факту порушення його прав;
- уточнює строки оскарження дій замовників;
- узгоджує порядок призупинення строку, зокрема розгляду замовниками тендерних пропозицій, якщо надходять скарги на їхні дії від суб'єктів оскарження.
Також законопроєкт передбачає також можливість для учасників подавати скарги у формі е-документа.
За матеріалами АМКУ
✔️ Які повноваження перевіряльників? ✔️Як взаємодіяти з аудиторами? ✔️Які варіанти дій після рішення органів контролю? ✔️ Які наслідки порушень законодавства про закупівлю
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.