Як повідомлялося раніше, Верховна Рада прийняла законопроєкт №5309, який вдосконалює систему оскарження публічних закупівель. Нагадаємо які основні зміни він передбачає.

Які помилки з оскарження висновку аудиторів допускають замовники
Так, прийнятий проєкт:
- запроваджує окремий інститут уповноважених з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та комісій;
- передбачає інструменти, які допоможуть замовникам захистити себе від недобросовісних скаржників.
Крім того, він формує ідентифікатори для учасників закупівель, які чітко визначатимуть межі добросовісності:
- забороняє недобросовісне використання будь-якого права, передбаченого законом, зокрема права на оскарження;
- зобов’язує скаржника у разі оскарження тендерної документації надавати органу оскарження докази факту порушення його прав;
- уточнює строки оскарження дій замовників;
- узгоджує порядок призупинення строку, зокрема розгляду замовниками тендерних пропозицій, якщо надходять скарги на їхні дії від суб'єктів оскарження.
Також законопроєкт передбачає також можливість для учасників подавати скарги у формі е-документа.
За матеріалами АМКУ
✔️ Які повноваження перевіряльників? ✔️Як взаємодіяти з аудиторами? ✔️Які варіанти дій після рішення органів контролю? ✔️ Які наслідки порушень законодавства про закупівлю
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Завадити успішному проведенню закупівель може конфлікт інтересів. Необхідно перевірити вірогідність його наявності перед початком закупівель. Для цього з’ясуємо, що це, які є види конфліктів, відповідальність при їх наявності, та як їм запобігти, у цій статті
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн