Запобігання та виявлення корупції: зміни в штатній чисельності уповноваженого підрозділу

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Постановою № 240/21 НАЗК визначила нові обов’язкові вимоги щодо мінімальної штатної чисельності уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції в державних органах.
Перевірки закупівель Держаудитслужбою: що врахувати
Запобігання та виявлення корупції: зміни в штатній чисельності уповноваженого підрозділу
Тепер мінімальна штатна чисельність уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції в державному органі становить:
  • до 50 (раніше — до 100) штатних одиниць — уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції призначають на утворену в штатному розписі окрему посаду або визначають з числа працівників держоргану (раніше — лише визначали з числа працівників);
  • від 50 (раніше — від 100) до 200 штатних одиниць — призначають уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції.

Крім того, НАЗК прибрала норму, що загальна кількість працівників уповноваженого підрозділу не може перевищувати 15 осіб.

Джерело: наказ НАЗК «Про встановлення обов’язкових вимог до мінімальної штатної чисельності уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції в державних органах» від 26.04.2021 № 240/21

Ви отримаєте ➡️Навчання у зручному онлайн-форматі ➡️ Відеолекції від провідних експертів ➡️Сертифікат про підвищення кваліфікації від Юридичного університету Ярослава Мудрого

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
27210

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8708

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
108

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
18613

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді