Постановою № 240/21 НАЗК визначила нові обов’язкові вимоги щодо мінімальної штатної чисельності уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції в державних органах.
Тепер мінімальна штатна чисельність уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції в державному органі становить:
- до 50 (раніше — до 100) штатних одиниць — уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції призначають на утворену в штатному розписі окрему посаду або визначають з числа працівників держоргану (раніше — лише визначали з числа працівників);
- від 50 (раніше — від 100) до 200 штатних одиниць — призначають уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції.
Крім того, НАЗК прибрала норму, що загальна кількість працівників уповноваженого підрозділу не може перевищувати 15 осіб.
Джерело: наказ НАЗК «Про встановлення обов’язкових вимог до мінімальної штатної чисельності уповноваженого підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції в державних органах» від 26.04.2021 № 240/21
Ви отримаєте ➡️Навчання у зручному онлайн-форматі ➡️ Відеолекції від провідних експертів ➡️Сертифікат про підвищення кваліфікації від Юридичного університету Ярослава Мудрого
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими.
Завадити успішному проведенню закупівель може конфлікт інтересів. Необхідно перевірити вірогідність його наявності перед початком закупівель. Для цього з’ясуємо, що це, які є види конфліктів, відповідальність при їх наявності, та як їм запобігти, у цій статті
Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн