Чому варто звертатися до НКРЕКП, якщо порушені права користування послугами у сфері електроенергетики

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

НКРЕКП повідомила, що за зверненнями споживачів проведе позапланові невиїзні перевірки 14 операторів систем розподілу.

Чому варто звертатися до НКРЕКП, якщо порушені права користування послугами у сфері електроенергетики

ТЕЛЕФОНУЙТЕ ✔️0 800 21 12 20✔️

Перевірки відбудуться в частині державного контролю за дотриманням суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, законодавства та ліцензійних умов.

Підставою для перевірок стали звернення та скарги як побутових, так і непобутових споживачів про незадовільне надання послуг у сфері електроенергетики окремими підприємствами. А саме: ПРАТ «Кіровоградобленерго», АТ «Чернігівобленерго», АТ «Вінницяобленерго», АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі», ПРАТ «ДТЕК Київські електромережі», ПРАТ «ДТЕК Київські регіональні електромережі», ПРАТ «Львівобленерго», АТ «ДТЕК Одеські електромережі», АТ «Полтаваобленерго», АТ «Прикарпаттяобленерго», ПРАТ «Рівнеобленерго», ВАТ «Тернопільобленерго», АТ «Хмельницькобленерго» та АТ «Чернівціобленерго».

НКРЕКП і надалі реагуватиме на всі звернення та скарги споживачів у разі порушення їхніх законних прав щодо користування послугами, що надають ліцензіати. Тож звертайтеся до НКРЕКП, якщо оператори систем розподілу у відносинах зі споживачем допустили такі порушення:

  • необґрунтовано припинили електропостачання;
  • не дотримали вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електроенергії, та порушили Ліцензійні умови з розподілу електричної енергії;
  • не дотримали процедури приєднання до електромереж, зокрема, допустили порушення з надання послуги зі стандартного приєднання до електромереж системи розподілу;
  • не дотримали затверджені НКРЕКП показники якості електропостачання;
  • не дотримали правила комерційного обліку електроенергії.

    Джерело: офіційний сайт НКРЕКП

    Чому варто звертатися до НКРЕКП, якщо порушені права користування послугами у сфері електроенергетики
    ЯРОСЛАВА ДУБРОВА,консультантка з публічних закупівель, Київ
    Як у тендерній документації на закупівлю електроенергії передбачити умови, які завадять учаснику занизити ціну на аукціоні, навіть коли інструмент аномально низької ціни не спрацює? Як прописати умови, щоб запобігти наслідкам такого зниження в майбутньому, — коли постачальник постійно піднімає ціну додатковими угодами?
    додаток

    Статті за темою

    Усі статті за темою

    Проектно-кошторисна документація (ПКД)

    Проєктно-кошторисна документація — це основний документ в будівництві, що закладає вимоги до об’єкта. Будь-яке будівництво починається з проектування та складання кошторису витрат. Але чи є розробка ПКД окремим предметом закупівлі, чи це частина робіт з будівництва, хто її має замовляти та на підставі якого документа розробляти? Експерт роз’яснює все детально
    82617

    Перелік локалізованих товарів із змінами

    Замовник закуповує товари за переліком визначеним Законом № 922 та додатковим переліком визначеним постановою КМУ №782 , виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва у 2025 році дорівнює чи перевищує 25%. Дізнайтеся, які товари належать до цих переліків
    3311

    Гарячі запитання

    Усі питання і відповіді