Чому варто звертатися до НКРЕКП, якщо порушені права користування послугами у сфері електроенергетики

НКРЕКП повідомила, що за зверненнями споживачів проведе позапланові невиїзні перевірки 14 операторів систем розподілу.

Чому варто звертатися до НКРЕКП, якщо порушені права користування послугами у сфері електроенергетики

ТЕЛЕФОНУЙТЕ ✔️0 800 21 12 20✔️

Перевірки відбудуться в частині державного контролю за дотриманням суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, законодавства та ліцензійних умов.

Підставою для перевірок стали звернення та скарги як побутових, так і непобутових споживачів про незадовільне надання послуг у сфері електроенергетики окремими підприємствами. А саме: ПРАТ «Кіровоградобленерго», АТ «Чернігівобленерго», АТ «Вінницяобленерго», АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі», ПРАТ «ДТЕК Київські електромережі», ПРАТ «ДТЕК Київські регіональні електромережі», ПРАТ «Львівобленерго», АТ «ДТЕК Одеські електромережі», АТ «Полтаваобленерго», АТ «Прикарпаттяобленерго», ПРАТ «Рівнеобленерго», ВАТ «Тернопільобленерго», АТ «Хмельницькобленерго» та АТ «Чернівціобленерго».

НКРЕКП і надалі реагуватиме на всі звернення та скарги споживачів у разі порушення їхніх законних прав щодо користування послугами, що надають ліцензіати. Тож звертайтеся до НКРЕКП, якщо оператори систем розподілу у відносинах зі споживачем допустили такі порушення:

  • необґрунтовано припинили електропостачання;
  • не дотримали вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електроенергії, та порушили Ліцензійні умови з розподілу електричної енергії;
  • не дотримали процедури приєднання до електромереж, зокрема, допустили порушення з надання послуги зі стандартного приєднання до електромереж системи розподілу;
  • не дотримали затверджені НКРЕКП показники якості електропостачання;
  • не дотримали правила комерційного обліку електроенергії.

    Джерело: офіційний сайт НКРЕКП

    Чому варто звертатися до НКРЕКП, якщо порушені права користування послугами у сфері електроенергетики
    ЯРОСЛАВА ДУБРОВА,консультантка з публічних закупівель, Київ
    Як у тендерній документації на закупівлю електроенергії передбачити умови, які завадять учаснику занизити ціну на аукціоні, навіть коли інструмент аномально низької ціни не спрацює? Як прописати умови, щоб запобігти наслідкам такого зниження в майбутньому, — коли постачальник постійно піднімає ціну додатковими угодами?

    Статті за темою

    Усі статті за темою

    Тверда чи динамічна договірна ціна за Настановами

    При проведенні тендера замовник повинен визначити вид ціни ще в проекті договору. При цьому він може зазначити, що тверда чи динамічна ціна, вирішиться при переговорах з учасником, якого буде обрано переможцем, на стадії підписання договору
    5822

    Закупівля програмного забезпечення

    Програмне забезпечення це товар чи послуга питання одвічне, адже різні нормативні документи трактують по різному. Що врахувати для закупівлі програмного забезпечення — роз'яснюємо у статті
    5045

    Проектно-кошторисна документація (ПКД)

    Проєктно-кошторисна документація — це основний документ в будівництві, що закладає вимоги до об’єкта. Будь-яке будівництво починається з проектування та складання кошторису витрат. Але чи є розробка ПКД окремим предметом закупівлі, чи це частина робіт з будівництва, хто її має замовляти та на підставі якого документа розробляти? Експерт роз’яснює все детально
    72830

    Авторське право на проектну документацію

    Оскільки проєктна документація є інтелектуальною власністю її розробника, замовник не може вільно оголошувати відкриті торги на її коригування. Маєте врахувати авторське право на проектну документацію, адже виключне право на внесення змін належить лише автору
    130

    Гарячі запитання

    Усі питання і відповіді