ТЕЛЕФОНУЙТЕ ✔️0 800 21 12 20✔️
Перевірки відбудуться в частині державного контролю за дотриманням суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, законодавства та ліцензійних умов.
Підставою для перевірок стали звернення та скарги як побутових, так і непобутових споживачів про незадовільне надання послуг у сфері електроенергетики окремими підприємствами. А саме: ПРАТ «Кіровоградобленерго», АТ «Чернігівобленерго», АТ «Вінницяобленерго», АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі», ПРАТ «ДТЕК Київські електромережі», ПРАТ «ДТЕК Київські регіональні електромережі», ПРАТ «Львівобленерго», АТ «ДТЕК Одеські електромережі», АТ «Полтаваобленерго», АТ «Прикарпаттяобленерго», ПРАТ «Рівнеобленерго», ВАТ «Тернопільобленерго», АТ «Хмельницькобленерго» та АТ «Чернівціобленерго».
НКРЕКП і надалі реагуватиме на всі звернення та скарги споживачів у разі порушення їхніх законних прав щодо користування послугами, що надають ліцензіати. Тож звертайтеся до НКРЕКП, якщо оператори систем розподілу у відносинах зі споживачем допустили такі порушення:
- необґрунтовано припинили електропостачання;
- не дотримали вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електроенергії, та порушили Ліцензійні умови з розподілу електричної енергії;
- не дотримали процедури приєднання до електромереж, зокрема, допустили порушення з надання послуги зі стандартного приєднання до електромереж системи розподілу;
- не дотримали затверджені НКРЕКП показники якості електропостачання;
- не дотримали правила комерційного обліку електроенергії.
Джерело: офіційний сайт НКРЕКП