
Мінекономіки пояснює, що процедури закупівель та спрощені закупівлі, які замовники розпочали до введення правового режиму воєнного стану в Україні, слід завершувати у порядку, визначеному у Законі № 922 (лист від 04.03.2022 № 3304-04/9225-06).

БЕЗПЛАТНИЙ ДОСТУП ДО ЖУРНАЛУ "ДЕРЖЗАКУПІВЛІ"
Якщо замовники, які розпочали процедури закупівлі до того, як в Україні ввели правовий режим воєнного стану, не мають можливості завершити такі процедури закупівлі через обставини, що від них не залежать, вони можуть визнати тендер таким, що не відбувся. Як підставу для цього, слід зазначити частину 5 статті 32 Закону № 922 — коли проведення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили.
Цей день настав — особа вирішила присвятити себе і свою працю публічним закупівлям і стати уповноваженою особою, оскільки відповідає вимогам статті 11 Закону № 922 (має вищу економічну або юридичну освіту, її призначення не створює конфлікту інтересів тощо). Однак, оскільки цей вид діяльності для УО — новий, пропонуємо цю статтю, щоб звернути увагу на наріжні камені у сфері державних закупівель
Міжнародні закупівлі за грантові кошти стали важливим аспектом реалізації проектів, що фінансуються як міжнародними організаціями, так і державами
У статті — вартісні межі та умови для закупівлі без застосування електронної системи в умовах воєнного стану. Також допоможемо розібратися, яку інформацію оприлюднювати та коли
Запит пропозиції постачальника замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
Обирайте та завантажуйте атмосферні заставки для робочого столу комп'ютера