
Мінекономіки пояснює, що процедури закупівель та спрощені закупівлі, які замовники розпочали до введення правового режиму воєнного стану в Україні, слід завершувати у порядку, визначеному у Законі № 922 (лист від 04.03.2022 № 3304-04/9225-06).

БЕЗПЛАТНИЙ ДОСТУП ДО ЖУРНАЛУ "ДЕРЖЗАКУПІВЛІ"
Якщо замовники, які розпочали процедури закупівлі до того, як в Україні ввели правовий режим воєнного стану, не мають можливості завершити такі процедури закупівлі через обставини, що від них не залежать, вони можуть визнати тендер таким, що не відбувся. Як підставу для цього, слід зазначити частину 5 статті 32 Закону № 922 — коли проведення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили.
Обирайте та завантажуйте атмосферні заставки для робочого столу комп'ютера
Локалізація в публічних закупівлях набуває дедалі більшого значення, адже законодавці зосереджують увагу на підтримці вітчизняного виробника. У статті – про умови локалізації виробництва у 2025 році та особливості вимог тендерної документації щодо локалізованих товарів
Відкриті торги — це основна процедура закупівлі. Дізнайтеся, як діяти на кожному етапі проведення відкритих торгів
Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
Доволі часто замовники змушені вносити зміни до тендерної документації. Розглянемо, як внести зміни до тендерної документації у відкритих торгах за Особливостями № 1178. Про підстави, порядок та строки внесення змін до тендерної документації — у статті