У які строки слід зареєструвати договір в Казначействі
В межах чинного законодавства, кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг здійснюють формування та обслуговування кваліфікованих сертифікатів для удосконаленого електронного підпису чи печатки виключно протягом строку передбаченого Постановою № 193 “Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів” (не пізніше ніж 05.03.2022) з подальшим їх скасуванням. Таким чином, у разі неприйняття до 05.03.2022 інших законодавчих та/або нормативних актів, подальше використання таких ключових даних унеможливлюється через відсутність нормативного врегулювання процедур по їх формуванню та обслуговуванню.
Враховуюче зазначене, з метою забезпечення своєчасного подання електронної звітності, Казначейство рекомендує клієнтам, які на даний час для роботи в АС «Є-Звітність» використовують удосконалені електронні підписи, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів («файлові ключі»), вжити відповідних заходів щодо забезпечення користувачів чинними ключовими даними.
Джерело: Державна казначейська служба України
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на розсилку від порталу «Держзакупівлі» та читайте важливі новини першими.