Закупівля засобів індивідуального захисту

Автор
експерт з публічних закупівель Експертус Держзакупівлі
Дізнайтеся, як зібрати потребу для закупівлі спецодягу та інших засобів індивідуального захисту

На роботах зі шкідливими і небезпечними умовами праці, а також роботах, пов'язаних із забрудненням або несприятливими метеорологічними умовами, працівникам видають безоплатно за встановленими нормами спецодяг, спецвзуття та інші засоби індивідуального захисту (далі – ЗІЗ), а також мийні та знешкоджувальні засоби (частина 1 статті 8 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII; далі – Закон № 2694).

Роботодавець зобов'язаний забезпечити за свій рахунок придбання, комплектування, видачу та утримання ЗІЗ відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці та колективного договору.

У розумінні Закону № 2694 роботодавець – власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган, незалежно від форм власності, виду діяльності, господарювання, і фізична особа, яка використовує найману працю.

Усі юридичні особи – розпорядники, одержувачі бюджетних коштів  здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922. Закупівля спецодягу та ЗІЗ  – не виняток.

Тож уповноважена особа (УО) повинна налагодити взаємодію з інженером з охорони праці. Розберемо, які документи допоможуть коректно зібрати потребу в спецодязі та засобах індивідуального захисту.

Формуємо потребу для закупівлі засобу індивідуального захисту

Під час визначення потреби інженер з охорони праці передбачає закупівлю спецодягу окремо для кожного працівника, що виконує роботи зі шкідливими і небезпечними умовами праці, пов'язані із забрудненням або несприятливими метеорологічними умовами, з огляду на:

  • стать;
  • розмір;
  • зріст.

Щоб УО провела закупівлю саме того спецодягу, який задовольнить потреби працівників та відділу охорони праці, інженер з охорони праці має підготувати узагальнену інформацію для закупівлі.

Оформлюємо заявку для закупівлі засобу індивідуального захисту

Заявку з інформацією про потребу у закупівлі певного спецодягу чи ЗІЗ можна:

  • скласти у табличній формі;
  • оформити як службову записку.

Проілюструємо на прикладі, як  може виглядати заявка у табличній формі.

 

Реквізит

Пояснення

Адресат

 _______________ (назва замовника, ПІБ керівника /УО)

Предмет закупівлі

Спецодяг, код за ДК 021:2015: 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг

Обсяг

_______________ (кількість одиниць, шт., пари тощо)

Очікувана вартість предмета закупівлі

_________________ (зазначається за можливості)

Мета закупівлі

Забезпечення працівників, які задіяні на роботах зі шкідливими і небезпечними умовами праці, спецодягом, відповідно до ______ (нормативно-правові акти з охорони праці) та _______________ (положення колективного договору)

Запланований строк постачання

_________ (строк, протягом якого чи до якого потрібно отримати предмет закупівлі)

Детальний технічний опис

Вимоги до тканин, матеріалів, фасону, пакування, розмірів та інших технічних та якісних характеристик зазначаються згідно з чинними технічними документами та параметрами (див. Приклад)

Ініціатор

 ______ (Власне ім’я Прізвище автора службової записки, контактний телефон)

 

 

 



зміст

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді