Гарантійний лист: зразок

UA RU
Автор
експерт, член Центральної експертно-перевірної комісії Державної архівної служби України, Київ
Отримали гарантійний лист від виробника? Переконайтеся, що документ оформлений правильно. Дізнайтеся, які реквізити мають бути на «гарантійці», хто підписує гарантійний лист та коли печатка — обов’язкова

ТП без гарантійного листа: чи надавати 24 год на виправлення

Гарантійний лист — це один із видів службових листів.

Його складають, щоб підтвердити фінансово-розрахункові зобов’язання або певні угоди, умови. Найчастіше гарантійні листи оформлюють, щоб підтвердити оплату, рідше — щоб гарантувати, що своєчасно та якісно виконають роботи, нададуть послуги, доставлять товари.

Такі листи мають бути точними, лаконічними та містити однозначні формулювання.

Гарантійний лист на оплату може містити прохання виконати роботи, поставити обладнання чи товар, надати послуги тощо. У такому разі юридично важлива формула «Оплату гарантуємо» наприкінці листа.

Як оформити гарантійний лист для тендера

Загальні вимоги до оформлення гарантійного листа такі ж, як до службових листів, однак є певні особливості.

Так, гарантійний лист оформлюють на бланку для листів, форму якого затверджує локальний нормативний акт організації — Інструкція з діловодства.

Гарантійний лист виробника тендер: зразок

Здебільшого гарантійний лист має містити відомості фінансового або матеріального характеру. Якщо банківські реквізити, номер ІВ організації — автора документа, адресанта записали на бланку листа в реквізиті «Довідкові дані про організацію», їх додатково зазначають і в тексті.

У деяких «гарантійках» заголовок обов’язковий. Щоб перевірити, чи правильно оформлений гарантійний лист на тендер, скористайтесь зразками.

Зразок гарантійного листа 

 

гарантійний лист на товар

 

Скачати зразок
«Гарантійку», якою підтверджують фінансові гарантії та виконання певних робіт підписують різні посадові особи.

Назви посад осіб, які підписують такі листи, мають відповідати фактичним назвам посад, які вони обіймають на момент підписання.

Гарантійний лист про виконання певних робіт у встановлені строки підписує лише керівник.

Підписувати лист і проставляти перед назвою посади прийменник за або правобічну похилу риску не можна. У разі заміщення керівника за наказом чи розпорядженням до найменування посади додають скорочення «В. о.».

Наталія Заєць консультант з публічних закупівель, канд. екон. наук, Київ
Не сумніватиметеся, чи потрібно застосувати 24 години на виправлення невідповідностей у ситуації, коли учасник надав неналежне обґрунтування аномально низької ціни. Адже законодавство цього чітко не пояснює, як і що саме вважати належним обґрунтуванням. Також знатимете, коли орган оскарження може задовольнити скаргу відхиленого учасника

 

Печатка на гарантійному листі: потрібна чи ні

Раніше гарантійні листи всі обов’язково засвідчували гербовою чи основною печаткою підприємства. Наразі ця вимога втратила актуальність — до Господарського та Цивільного кодексів України внесли зміни, що не зобов’язують суб’єктів господарювання використовувати печатки.

Якщо немає печатки організації, на прохання підписи керівника та головного бухгалтера на гарантійному листі можуть підтвердити нотаріально.

 

 



зміст

Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді