За минулий тиждень декларації за 2021 рік добровільно подали понад 5,5 тис. публічних службовців: НАЗК

Національне агентство з питань запобігання корупції оновило дані лічильника подання декларацій. За минулий тиждень декларації за 2021 рік добровільно подали 5 522 публічних службовці.

Серед публічних службовців подали декларації три топ-посадовці:

  • Голова Верховної Ради;

  • Віце-прем’єр-міністр з відновлення України — Міністр розвитку громад, територій та інфраструктури;

  • один із заступників керівника Офісу Президента.

Загалом станом на 20.03.2023 року декларації за 2021 рік подали 342 тис. 139 осіб.

З них за посадами та категоріями:

  • 29 750 посадовців категорії «А» та «Б» (держслужбовці, які обіймають керівні посади; приріст за тиждень — 557 осіб);

  • 30 народних депутатів (минулого тижня подав декларацію Голова Верховної Ради);

  • три міністри (минулого тижня подав декларацію Віце-прем’єр-міністр з відновлення України — Міністр розвитку громад, територій та інфраструктури, раніше — Міністр освіти та науки і Міністр оборони);

  • три заступники керівника Офісу Президента (за тиждень декларацію подав один із заступників керівника Офісу Президента);

  • 1 773 судді (+ 58 суддів);

  • 8 184 прокурорів, слідчих, дізнавачів (+ 204 особи);

  • 5 голів ОДА та ОВА (без змін за тиждень).

Для того, щоби бачити динаміку декларування, минулого тижня НАЗК запустило лічильник подання декларацій за 2021 рік.

Лічильник розміщений на стартовій сторінці вебсайту НАЗК, дані оновлюються щопонеділка. Лічильник містить статистику подачі декларацій за 2021 рік за категоріями службовців та прогрес подання декларацій (приріст за останній тиждень).

Наразі подання декларацій добровільне. НАЗК сподівається на доброчесність публічних службовців, а також на те, що народні депутати якнайшвидше проголосують за законопроєкт № 8071 щодо відновлення обов’язкового декларування. Цей законопроєкт очікує голосування у Верховній Раді понад 7 місяців – з вересня 2022 року.

НАЗК підтримує не лише відновлення подання декларацій, а й відновлення повноважень НАЗК щодо проведення їх перевірки, не чекаючи завершення війни. Адже інакше спливуть терміни притягнення до відповідальності за недостовірні відомості в декларації. Норма про відновлення перевірок декларацій також міститься в згаданому законопроєкті. Водночас НАЗК переконане, що публічна частина Реєстру декларацій має залишатися прихованою до кінця війни задля безпеки декларантів.

Джерело: офіційний сайт НАЗК

 

 

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Кримінальна відповідальність у сфері публічних закупівель

На жаль, адміністративна відповідальність — не єдина, яку можна понести в закупівлях. Існують норми, що призводять до кримінальної відповідальності, тому важливо знати, коли таке може настати. Розглядаємо найпоширеніші випадки кримінальної відповідальності у сфері публічних закупівель
29473

Що потрібно знати про оскарження спрощеної закупівлі

Оскарження потенційним постачальником рішень/дій замовника у спрощеній процедурі відрізняється від оскаржень в процедурах закупівель. Замовники не завжди враховують нюанси проведення таких закупівель, тому потенційні постачальники, що не стали переможцями (або з інших підстав) можуть оскаржити спрощену закупівлю, чим завдати значних витрат замовнику. Розглянемо процедуру оскарження у спрощених закупівлях, підкажемо, як її уникнути та зберегти гроші замовнику.
8745

Міжнародні спонсори війни

В Україні список міжнародних спонсорів війни, який вів НАЗК, передали до Державного реєстру санкцій РНБО. Тепер офіційні дані про компанії, що підтримують агресора, доступні в єдиній державній системі онлайн
182

Оскарження рішень АМКУ

Замовник має виконати рішення АМКУ не пізніше 30 днів з дня його прийняття. Або ж може оскаржити таке рішення до суду. Як оскаржити рішення Антимонопольного комітету, якщо ви з ним не згодні та які докази підготувати — роз’яснюємо у статті
18811

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді