Держаудитслужба провела держфінаудит використання МОЗ коштів держбюджету на вакцинацію населення від COVID-19

Проведений Державною аудиторською службою аудит засвідчив низку упущень організаційного характеру, які негативно вплинули на ефективність використання коштів держбюджету, виділених на закупівлю вакцини від COVID-19, та вакцини, закупленої за ці кошти.
РОЗПОЧАТИ НАВЧАННЯ

Аудитом установлено, що на складі ДП «Укрмедпостач» зберігається вакцина від COVID-19, термін придатності якої закінчився, загальною вартістю більше 900,0 млн гривень.

Основною причиною утворення на складі ДП «Укрмедпостач» залишків такої вакцини було непроведення МОЗ України розподілу цієї вакцини у зв’язку з ненадходженням від регіонів запитів щодо потреби в них через значне зниження темпів вакцинації, внутрішню і зовнішню міграцію населення країни, пов’язану з повномасштабною збройною агресією російської федерації проти України.

Також, із зазначених причин утворилися залишки вакцини на складах регіонального рівня, термін придатності якої минув, вартістю понад 26,0 млн грн та у закладах охорони здоров’я, які проводили вакцинацію, – вартістю понад 13,0 млн гривень.

Крім цього, внаслідок збройної агресії російської федерації проти України знищено вакцину та вироби медичного призначення, на територіях на яких велися активні бойові дії, вартістю понад 50,0 млн гривень.

Аудитом установлено, що в процесі постачальником угоди про поставку вакцини утворилася прострочена дебіторська заборгованість у розмірі 1 160,5 млн грн (41,4 млн дол. США), щодо якої ймовірне тривале неповернення частини цих коштів на суму 22,5 млн доларів США, які були сплачені виробнику як аванс за вакцину, яка так і не була поставлена в терміни, визначені угодою.

Про результати аудиту поінформовано Кабінет Міністрів України, Міністерство фінансів України та Головне слідче управління Національної поліції України.

Джерело: офіційний сайт Держаудитслужби

 

 

 

обгрунтування закупівлі

Статті за темою

Усі статті за темою

Держаудитслужба: повноваження та перевірки

Розглянемо якими нормативно-правовими актами визначені повноваження Держаудитслужби щодо контролю у сфері публічних закупівель, які контрольні заходи вона може проводити та за наявності яких підстав
15874

Відповідальність у сфері закупівель: судова практика

Кількість порушень у сфері публічних закупівель зростає з кожним роком. Учасники закупівельного процесу несуть як кримінальну так і адміністративну відповідальність. Кого і за що нині можуть притягти до відповідальності — детально у статті
44231

Штрафи у сфері публічних закупівель

Помилки у публічних закупівлях можуть коштувати надто дорого. З’ясуймо: хто, на кого та в яких розмірах складає штрафи в публічних закупівлях за статею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
7752

Моніторинг публічних закупівель

Хто і за яких підстав проводить моніторинг публічних закупівель у 2024 році, які строки проведення моніторингу закупівлі — у консультації
5736

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді