Комітет з питань економічного розвитку рекомендує ВРУ до розгляду у першому читанні зміни до Закону України «Про публічні закупівлі»

15 березня 2023 року на засіданні Комітету з питань економічного розвитку було ухвалено проєкт Закону України про внесення зміни до розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» щодо можливості змінення умов договору про закупівлю (реєстр. №9027).

Schkola1.png

Станьте слухачем Вищої школи Закупівельника,

щоб швидко опановувати всі закупівельні зміни в умовах воєнного стану

Заступник Голови Комітету Дмитро Кисилевський пояснив, що суть законопроєкту, зокрема:

  • установити, що істотні умови договорів про закупівлю робіт з будівництва та ремонтних послуг, укладених у період з 01.07.2020 по 24.02.2022, можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у таких випадках:
  • збільшення ціни договору про закупівлю робіт (без зміни обсягів робіт та без зміни їх якості) - за результатами коригування та перезатвердження проєкту будівництва, яке документально підтверджене експертною організацією, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни та не раніше ніж через шість місяців з моменту підписання договору про закупівлю;

  • збільшення ціни договору про закупівлю послуг з поточного ремонту (без зміни обсягів таких послуг та без зміни їх якості) - має бути документально підтверджена замовником експертною організацією, що має право на проведення експертизи проєкту будівництва відповідно до законодавства, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни та не раніше ніж через шість місяців з моменту підписання договору про закупівлю.

Народні депутати України - члени Комітету з питань економічного розвитку ухвалили рішення рекомендувати Верховній Раді України за результатами розгляду у першому читанні прийняти законопроєкт за основу.

Джерело: офіційний сайт ВРУ

Наталія Заєць консультант з публічних закупівель, канд. екон. наук, Київ
Скористайтеся покроковою інструкцією, щоб провести закупівлю в електронному каталозі із застосуванням запиту пропозицій постачальників за оновленими вимогами Особливостей та Порядку № 822

 

 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Принципи здійснення публічних закупівель: приклади

Принципи здійснення публічних закупівель регламентує Закон про публічні закупівлі. Незнання закону, як відомо, не вберігає від відповідальності за його порушення, навіть у період воєнного стану. Навпаки — що старанніше ми будемо дотримуватись закону, то швидше відбуєумо нашу країну. У статті розповідаємо, якими принципами здійснення закупівель має керуватися замовник
18681

Відпустка уповноваженої особи із закупівель: як працювати в ЕСЗ та організувати роботу

Уповноважена особа зібралась на відпочинок, а закупівля ще не завершена? Про такий розвиток подій замовник має потурбуватись заздалегідь. Дізнайтеся також, чи може УО у воєнний час піти у відпустку. Пояснимо обмеження та додаткові можливості, що визначає законодавство для відпусток під час війни
16649

Робоча група уповноваженої особи

Уся відповідальність за закупівлі лягає персонально на уповноважену особу. В уповноважених осіб виникають питання: коли можна створити робочу групу, кого може залучати уповноважена особа під час підготовки тендерної документації. З’ясуймо, що регламентує Закон.
7492

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді