На виконання державних контрактів/договорів, які укладені державними замовниками у сфері оборони, не поширюється заборона проводити передоплату загалом на період карантину та для окремих недоброчесних постачальників.
Запис вебінару про закупівлю ліків в е-каталозі КМУ вніс зміни до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості оборонних закупівель).
Пункт 3, який доповнили підпунктом 3 Особливостей, передбачає, що окремі обмеження щодо попередньої оплати не поширюються на виконання державних контрактів (договорів), які державні замовники у сфері оборони уклали раніше та укладатимуть надалі з:
- вітчизняними та іноземними виробниками товарів, робіт і послуг оборонного призначення;
- вітчизняними та іноземними суб’єктами господарювання для виконання державних цільових оборонних програм;
- вітчизняними та іноземними суб’єктами господарювання, які здійснюють постачання, зокрема в режимі імпорту, товарів, робіт і послуг оборонного призначення згідно з переліками та обсягами закупівель товарів, робіт і послуг у разі, коли такі товари, роботи і послуги визначені пріоритетними державним замовником у сфері оборони.
Йдеться про обмеження, які встановлюють абзац 5 пункту 2, пункт 4 та абзац 2 пункту 6 постанови КМУ «Деякі питання щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 (далі – Постанова № 1070).
Відтак, до зазначених оборонних контрактів/договорів не застосовують положень, що забороняють:
- на період дії карантину проводити попередню оплату товарів, робіт і послуг, що закуповують за бюджетні кошти, які встановлює пункт 15-1 постанови КМУ від 22.07.2020 № 641;
- проводити платежі з попередньої оплати виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг, які порушили умови договорів щодо попередньої оплати, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних коштів.
Джерело: постанова КМУ «Про внесення зміни до пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275» від 02.12.2022 № 1344
Наталія Заєць консультант з публічних закупівель, канд. екон. наук, Київ Скористайтеся покроковою інструкцією, щоб провести закупівлю в електронному каталозі із застосуванням запиту пропозицій постачальників за оновленими вимогами Особливостей та Порядку № 822
Замовник отримав розроблену проектну документацію, але кошти на її реалізацію було виділено невчасно. Коли можна було почати будівництво виникла необхідність внести зміни до проекту. Втім, договір на розробку проектної документації було укладено за результатами тендеру. Як діяти?
Здавалося б, що закупівля канцтоварів досить буденна і зрозуміла. Проте, ні. Тут є де помилитися, зокрема, неправильно обрати код ДК для деяких канцтоварів, або ж неправомірно поділити предмет закупівлі. Щоб вберегтися від хибних дій, дізнайтеся, як оприлюднювати закупівлю канцтоварів
Питання про те, відносити розроблення проектної документації до робіт чи до послуги, не рідкість. Розбираємося — у статті
Настанова з визначення вартості будівництва затверджена Наказом Мінінфраструктури 01 листопада 2021 № 281. З того часу Настанова зазнала 4-х змін. Скачайте актуальний текст цього нормативного документа разом із додатками
Особливості дозволяють укласти прямий договір, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання. У тому числі, якщо контрагент займає монопольне становище на ринку. Пояснимо, як підтвердити документально підставу для укладення прямого договору з монополістом