Уряд затвердив Стратегію цифрового розвитку системи управління державними фінансами до 2030 року

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
13 травня 2025 року КМУ схвалив розпорядження «Про продовження строку виконання Стратегії здійснення цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації системи управління державними фінансами на період до 2025 року та плану заходів щодо її реалізації»

Уряд затвердив Стратегію цифрового розвитку системи управління державними фінансами до 2030 року

Вебінар. Скасування Господарського кодексу


Після 11 квітня визначаємо предмет закупівлі по-новому
document_icon.gif
Порівняльна таблиця змін до Порядку визначення предмета закупівлі

Ознайомитися


Стратегія цифрового розвитку системи управління державними фінансами (СУДФ) на період до 2030 року продовжує реалізацію пріоритетних напрямів розвитку Мінфіну у сфері цифрової трансформації.

Мінфін упродовж 2022-2024 року вже удосконалив низку діючих публічних вебпорталів та створив нові автоматизовані системи, зокрема:

  • з метою популяризації інвестування у військові облігації внутрішніх державних позик (ОВДП) у 2022 році запрацював вебпортал на якому оприлюднюється необхідна інформація про список банків – первинних дилерів та ліцензованих брокерів військових ОВДП;
  • у 2024 році Мінфін забезпечив створення Матриці реформ — модуля системи моніторингу виконання зобов’язань України перед ЄС, іноземними державами, міжнародними організаціями.

Стратегія цифрового розвитку СУДФ до 2030 року визначає кроки для впровадження сучасних інформаційних технологій для підвищення ефективності, прозорості та інтегрованості фінансової системи держави, які дозволять:

  • оптимізувати обмін даними між державними фінансовими установами;
  • зменшити операційні витрати та підвищити ефективність адміністрування бюджетних ресурсів;
  • підвищити прозорість державних фінансів та довіру до системи з боку громадськості та міжнародних партнерів;
  • запровадити інноваційні цифрові рішення для аналітики та прогнозування бюджетних процесів;
  • унеможливити вплив людського фактора на автоматичну обробку інформації;
  • підвищити інформаційну безпеку в системі управління державними фінансами.

Результатом реалізації оновленої Стратегії стане ІТ-консолідація інформаційних ресурсів суб’єктів СУДФ (Мінфін, ДПС, Держмитслужба, Держказначейство, Держаудитслужба) на рівні Міністерства фінансів України. Адміністрування цих інформаційних ресурсів здійснюватиметься незалежним адміністратором з використанням хмарних технологій. Це забезпечить поступовий перехід на новий рівень сервісно-орієнтованих систем шляхом забезпечення доступності державних послуг у режимі онлайн.

Застосування підходу ІТ-консолідації є результатом аналізу аналогічних підходів і практик, які застосовуються у Польщі, Австрії, Данії та інших країнах Європейського Союзу.

Джерело: офіційний сайт Мінфіну

Статті за темою

Усі статті за темою

Строки укладення договору про закупівлю

Укладення договору про закупівлю це завершальний етап і мета будь-якої процедури закупівлі. Але і на цьому етапі є правила, яких слід дотримуватися. Пропонуємо тому, хто знає – повторити, хто не в курсі – вияснити: як це відбувається на практиці
5698

Закупівля електроенергії через запит ціни пропозиції

Закупівля електроенергії через Прозорро Маркет для багатьох замовників є швидким вирішенням забезпечення потреби. Умови закупівлі спрощуються і все більше замовників схиляється до думки, що це оптимальний вихід для багатьох закупівель, які необхідні у найкоротший строк. Як закуповувати електроенергію через Прозорро Маркет — роз’яснює експерт
8385

Визначення предмета закупівлі після квітневих змін

11 квітня набрали чинності зміни до порядку визначення предмета закупівлі. Щоб успішно провести закупівлю, замовнику насамперед потрібно точно визначити предмет закупівлі. Адже від цього залежить і вибір виду закупівлі, і якість закупленого, і уникнення поділу предмета закупівлі, а відповідно — і проблем. Що має знати закупівельник про порядок визначення предмета закупівлі — роз’яснює експерт
34735

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій)

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
111095

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді