Уряд затвердив Стратегію цифрового розвитку системи управління державними фінансами до 2030 року

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
редактор стрічки новин порталу «Держзакупівлі»
13 травня 2025 року КМУ схвалив розпорядження «Про продовження строку виконання Стратегії здійснення цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації системи управління державними фінансами на період до 2025 року та плану заходів щодо її реалізації»

Уряд затвердив Стратегію цифрового розвитку системи управління державними фінансами до 2030 року

Вебінар. Право узуфрукту після скасування ГК


Після 11 квітня визначаємо предмет закупівлі по-новому
document_icon.gif
Порівняльна таблиця змін до Порядку визначення предмета закупівлі

Ознайомитися


Стратегія цифрового розвитку системи управління державними фінансами (СУДФ) на період до 2030 року продовжує реалізацію пріоритетних напрямів розвитку Мінфіну у сфері цифрової трансформації.

Мінфін упродовж 2022-2024 року вже удосконалив низку діючих публічних вебпорталів та створив нові автоматизовані системи, зокрема:

  • з метою популяризації інвестування у військові облігації внутрішніх державних позик (ОВДП) у 2022 році запрацював вебпортал на якому оприлюднюється необхідна інформація про список банків – первинних дилерів та ліцензованих брокерів військових ОВДП;
  • у 2024 році Мінфін забезпечив створення Матриці реформ — модуля системи моніторингу виконання зобов’язань України перед ЄС, іноземними державами, міжнародними організаціями.

Стратегія цифрового розвитку СУДФ до 2030 року визначає кроки для впровадження сучасних інформаційних технологій для підвищення ефективності, прозорості та інтегрованості фінансової системи держави, які дозволять:

  • оптимізувати обмін даними між державними фінансовими установами;
  • зменшити операційні витрати та підвищити ефективність адміністрування бюджетних ресурсів;
  • підвищити прозорість державних фінансів та довіру до системи з боку громадськості та міжнародних партнерів;
  • запровадити інноваційні цифрові рішення для аналітики та прогнозування бюджетних процесів;
  • унеможливити вплив людського фактора на автоматичну обробку інформації;
  • підвищити інформаційну безпеку в системі управління державними фінансами.

Результатом реалізації оновленої Стратегії стане ІТ-консолідація інформаційних ресурсів суб’єктів СУДФ (Мінфін, ДПС, Держмитслужба, Держказначейство, Держаудитслужба) на рівні Міністерства фінансів України. Адміністрування цих інформаційних ресурсів здійснюватиметься незалежним адміністратором з використанням хмарних технологій. Це забезпечить поступовий перехід на новий рівень сервісно-орієнтованих систем шляхом забезпечення доступності державних послуг у режимі онлайн.

Застосування підходу ІТ-консолідації є результатом аналізу аналогічних підходів і практик, які застосовуються у Польщі, Австрії, Данії та інших країнах Європейського Союзу.

Джерело: офіційний сайт Мінфіну

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Додаткові кошти у публічних закупівлях

У статті розглядаємо, як законно провести закупівлі за додатково виділені кошти. А також, коли додаткове фінансування вважати новим предметом закупівлі
9828

Запит пропозицій постачальників (запит ціни пропозицій)

Запит пропозицій постачальників замовники вже давно використовують як альтернативу відкритим торгам для закупівлі товарів. За яких умов можна використовувати запит пропозицій постачальників та як діяти на кожному етапі такої закупівлі — розбираємо
127291

Проектно-кошторисна документація (ПКД)

Проєктно-кошторисна документація — це основний документ в будівництві, що закладає вимоги до об’єкта. Будь-яке будівництво починається з проектування та складання кошторису витрат. Але чи є розробка ПКД окремим предметом закупівлі, чи це частина робіт з будівництва, хто її має замовляти та на підставі якого документа розробляти? Експерт роз’яснює все детально
82341

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді