Робота уповноваженої особи: як проводити закупівлі без помилок і порушень

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Держзакупівлі. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Запрошуємо на онлайн-семінар для фахівців з публічних закупівель 12 березня 2021
Лектор:
Робота уповноваженої особи: як проводити закупівлі без помилок і порушеньНаталія ЗАЄЦЬ — консультантка з публічних закупівель, канд. екон. наук, Київ.
Досвід роботи: ГоловКРУ (нині Держаудитслужба); Мінекономрозвитку (підрозділ моніторингу Департаменту держзакупівель); КМДА (як орган оскарження); КП «Житлоінвестбуд-УКБ» та ДП НАК «Нафтогаз України» (як замовник)

Робота уповноваженої особи: як проводити закупівлі без помилок і порушень

ПРОГРАМА:

1. Що потрібно для того, щоб вдало розпочати закупівлю

1.1. Як організувати роботу УО, щоб дотримати вимог Закону

1.2. Які вимоги до електронного підпису врахувати

1.3. Яку персональну інформацію вносити до ЕСЗ

1.4. Якими документами та як оформляти рішення

1.5. Як і скільки зберігати документи, що стосуються закупівель

1.6. Як і від кого отримувати інформацію про потребу, формувати та вносити зміни до річного плану закупівель 

1.7. Що врахувати, коли визначаєте предмет закупівлі, щоб не допустити порушень

1.8. Як правильно визначати очікувану вартість та як її обгрунтовувати, щоб не порушити рекомендацій уповноваженого органу та вимог Держаудитслужби

1.9. Які вимоги до оприлюднення інформації про закупівлю не можна порушувати і чому

1.10. Як придбавати товари у Прозорро Маркет:

  • до 50 тисяч
  • від 50 тисяч до становлених порогів

1.11. Коли можна закуповувати без застосування електронної системи

Вебінар

2. Як провести спрощені закупівлі без порушен

2.1. Які вимоги до проведення спрощених закупівель встановив законодавець

2.2. У яких випадках можна не застосовувати спрощеної закупівлі

2.3. Як правильно розрахувати строки під час спрощеної закупівлі

2.4. Яку інформацію вказувати в оголошенні та вимогах до предмета закупівлі

2.5. Коли і як відповідати на звернення учасників

2.6. Які проблеми можливі на етапах перевірки пропозицій учасників, визначення переможця та як їх врегулювати

2.7. Що врахувати, коли укладаєте договір та вносите до нього зміни

2.8. Як відзвітувати про спрощену закупівлю

3. Як правильно проводити відкриті торги

3.1. Що врахувати в умовах тендерної документації

  • кваліфікаційні критерії до учасників
  • реалізація вимог статті 17 Закону
  • інші умови тендерної документації
  • забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
  • проєкт договору

3.2. Коли ліпше оголошувати відкриті торги

3.3. Як взаємодіяти з учасниками під час подання тендерних пропозицій

3.4. Що треба знати під час розгляду пропозицій учасників:

  • аномально низька ціна
  • коли можна врахувати дозавантажені/виправлені документи/інформацію
  • перерахунок ціни після аукціону

3.5. Що врахувати, коли визначаєте переможця процедури закупівлі:

  • нові підстави відхилення тендерних пропозицій
  • відміна торгів чи визнання їх такими, що не відбулися
  • оскарження під час процедури

3.6. Як укласти договір про закупівлю, щоб уникнути ризику визнання його нікчемним:

  • перевірка документів переможця
  • зміна умов договору під час/після підписання
  • оприлюднення інформації в електронній системі закупівель
Вебінар
4. Що потрібно, щоб застосування переговорної процедури закупівлі не визнали порушенням

4.1. Коли можна застосувати переговорну процедуру закупівлі

4.2. Яке обгрунтування підготувати та яку інформацію зазначити в ЕСЗ

4.3. Коли та як вимагати документальне підтвердження щодо:

  • кваліфікації учасників;
  • реалізації положень статті 17 Закону;
  • дозвільних документів учасників

4.4. Що врахувати під час проведення переговорів з учасниками

4.5. Яку і коли інформацію оприлюднювати в електронній системі закупівель

4.6. Що врахувати під час укладення договору про закупівлю

5. Що варто врахувати у разі контролю закупівель та яка відповідальність за порушення під час закупівел

5.1. Як взаємодіяти з АМКУ у разі оскарження

5.2. Чому потрібно обов’язково виконувати рішення органу оскарження та як це робити

5.3. Чому варто надавати роз’яснення на звернення аудиторів під час моніторингу процедури закупівлі 

5.4. Як діяти, якщо не згодні з порушеннями, зафіксованими у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі 

5.5. Яка відповідальність очікує за порушення законодавства в сфері закупівель



Вебінар

Слухачі семінару отримають:

  • онлайн-трансляцію навчання
  • презентацію в електронному вигляді
  • онлайн СЕРТИФІКАТ, що підтверджує участь у заході
  • консультації від спікера та можливість ставити запитання

Увага! Запис семінару проводитись не буде.

Вебінар

✉ Зверніть увагу! Для того, щоб поставити запитання лектору під час вебінару, переконайтеся, що маєте обліковий запис на YouTube

Для безперешкодного перегляду трансляції радимо скористатися браузером Google Chrome та переходити на трансляцію за посиланням у листі, який ви отримаєте перед початком вебінару 

Відповіді на Ваші постійні запитання:

  • Сертифікат з’являється на сторінці вебінару після того, як зареєстрований учасник перегляне вебінар. Зареєстрований учасник САМОСТІЙНО скачує сертифікат. Ми не надсилаємо сертифікати. 
  • Всі дані до сертифікату підтягуються автоматично з профілю зареєстрованого учасника. Тому, якщо Ви дивилися вебінар разом з колегою і він хоче отримати сертифікат на своє ім’я — йому потрібно зареєструватися.
  • Усі зареєстровані учасники можуть дивитися відеозапис вебінару після його завершення.

Пишіть у коментарях ​Ваші запитання до лектора, на вебінарі спробуємо дати відповідь ✎

УВАГА! 

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш FB та читайте важливі новини від порталу «Держзакупівлі» першими. 

додаток

Статті за темою

Усі статті за темою

Що має знати закупівельник-початківець, або Публічні закупівлі з нуля

Цей день настав — особа вирішила присвятити себе і свою працю публічним закупівлям і стати уповноваженою особою, оскільки відповідає вимогам статті 11 Закону № 922 (має вищу економічну або юридичну освіту, її призначення не створює конфлікту інтересів тощо). Однак, оскільки цей вид діяльності для УО — новий, пропонуємо цю статтю, щоб звернути увагу на наріжні камені у сфері державних закупівель
7052

Листи Мінекономіки: державні закупівлі товарів робіт і послуг

Шукаєте всі актуальні розʼяснення Мінекономіки щодо публічних закупівель в одному місці? Зібрали добірку офіційних листів, які мають рекомендаційний характер, але допомагають краще орієнтуватися у складних питаннях закупівель та новаціях уряду
577

Державний замовник у сфері оборони

Закупівлі товарів, робіт і послуг, призначених для виконання державних програм у сферах національної безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони вважаються оборонними закупівлями. Їх проводять державні замовники у сфері оборони та/або служба державного замовника. Розглянемо детальніше, кого до них відносять та якими повноваженнями вони наділені
6017

Міжнародні закупівлі за грантові кошти

Міжнародні закупівлі за грантові кошти стали важливим аспектом реалізації проектів, що фінансуються як міжнародними організаціями, так і державами
696

Планування закупівель на наступний рік

Планування закупівель — це відповідальна справа. Під час планування закупівель на наступний рік замовнику слід пам’ятати, що це відповідальність не лише уповноваженої особи. Роз’яснюємо, як слід організувати планування закупівель на підприємстві, щоб забезпечити злагоджену взаємодію працівників
14575

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді